|
Billigt AT lærrede |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Marts-2014 kl. 19:19 |
Hej
Er der nogen der kender til Seymour AV lærreder? http://www.seymourav.com/screensDIY.asp Deres Center Stage XD bliver flittigt rost på avforum og står til nogle rigtig fornuftige priser. Jeg har været i dialog med dem i dag og de har ikke noget imod at sende til dk. Jeg er specielt interesseret i deres UF lærrede, da jeg kun har 2,5 meter fra stol til lærred Er der erfaringer at trække på herinde?
Redigeret af Berdel - 24-Marts-2014 kl. 19:19 |
|
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg står selv og skal købe et AT-lærred. Så jeg læser med her.
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er "lidt" (86 sider) læsning - alle lyder til at være godt tilfredse
http://www.avsforum.com/t/842769/the-official-seymourav-center-stage-screen-thread/2520#post_24332902
Redigeret af Berdel - 24-Marts-2014 kl. 20:57 |
|
dr gonzo
Funktioner
Tak(0)
|
Tak... Jeg synes at deres buet xd-screen ligner det jeg søger. Skal i gang med at ombygge en 63 kvm garage til hjemmebio og klippesuit. Har dog ikke helt besluttet mig for hvor mange af kvadratmeterne der skal bruges til bio.
|
|
dr gonzo
Funktioner
Tak(0)
|
Efter at ha' læst de 30 sidste sider af tråden på avsforum, er jeg ret sikker på at jeg skal ha' sådan en skærm. Jeg er meget begejstret for det høje service-niveau. Fik du et bud på hvor meget det koster at få det sendt til DK?
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er dyrt.. har forespurgt på en rulle af det materiale og det koster 100 USD indenfor USA til Shopusa.. så det er bestemt ikke billigt..
Andre bruger Sheerwave 4500 som skulle virke ganske godt. Mener Jonas_h herinde har bygget sit lærred af det.. det er vist noget billigere. |
|
Berdel
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, fragt prisen er høj men prisen samlet set er stadigvæk temmelig lav. Jeg spurgte også til sheerweave og fik følgende svar og tilbud på 95"
The XD has a finer weave pattern than the sheer-weave material we started the company with. The XD has the highest gain of any woven screen on the market and would be what I would recommend. We also just recently release the UF screen material. It has an even finer weave texture but it is not as bright as the XD. We recommend a minimum seating distance of 8 feet with the XD and a recommended seating distance greater than 10 feet. The UF is recommended for seating distances closer than 10 feet. Below are the price quotes for each material. 98 XD, DIY Screen Piece Size: 87.2'' x 49''-100 $197.55 Precision Cut 20 degrees $45.00 Shipping $110.00 Total $352.55 61'' UF DIY Screen Piece Size: 87.2'' x 49'' $79.60 (no tilt required for UF) Shipping $110.00 Total $189.60 Let me know if you would like samples of either material and I can send them to you. The prices above do not include any import taxes or other non-delivery fees that will be charged upon delivery of your screen. Let me know if you have any questions and I will be happy to help. Regards, Jon |
|
Berdel
Funktioner
Tak(0)
|
De skal ha 110$ for at sende det direkte til DK og så kommer det lidt told
Jeg er tæt på at lave en bestilling. Hvis der er andre der vil ha et lærred med og bor i nærheden af Esbjerg/Bramming så skriv en pb til mig, så kan vi jo dele fragten til dk |
|
dr gonzo
Funktioner
Tak(0)
|
110$ til dk, synes bestemt ikke er dyrt. Der er jo tale om en ret stor "odd size package"
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke 61" der står som mål? det er sku et lille lærred..
Og det bliver bare sendt sammenrullet, så det er ikke nogen odd sized package :)
|
|
Berdel
Funktioner
Tak(0)
|
100" lærred målt diagonalt. 61" er deres rulle bredde
Og hvis du synes at det er dyrt og ikke en odd package med en rulle på 2 meter så fred være med det Steve Jones |
|
Rasmus Andersen
Bruger Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte lærred fre Seymoure i efteråret. Det var langt billigere at få det sendt via ShopUSA end direkte til DK. Herved sparrede jeg ca. 150 $ i forsendelse samt Post DK's gebyr aka ca. 1000 kr. Til gengæld måtte jeg betale lidt for ShopUSA, men her var også lidt rabat at hente, da det var første gang jeg bestilte noget gennem servicen. Levering tog dog flere uger fra bestilling til endelig modtagelse.
Jeg har i øvrigt en rest liggende og der kan nok blive et par uregulære prøver i ca. A3, hvis der skulle være nogle, der er interesseret?
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |