recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigt AT lærrede
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billigt AT lærrede

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billigt AT lærrede
    Sendt: 24-Marts-2014 kl. 19:19
Hej

Er der nogen der kender til Seymour AV lærreder?

http://www.seymourav.com/screensDIY.asp

Deres Center Stage XD bliver flittigt rost på avforum og står til nogle rigtig fornuftige priser. Jeg har været i dialog med dem i dag og de har ikke noget imod at sende til dk. 

Jeg er specielt interesseret i deres UF lærrede, da jeg kun har 2,5 meter fra stol til lærred

Er der erfaringer at trække på herinde?

Redigeret af Berdel - 24-Marts-2014 kl. 19:19
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 20:21
Jeg står selv og skal købe et AT-lærred. Så jeg læser med her.
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 20:52
Her er "lidt" (86 sider) læsning - alle lyder til at være godt tilfredse

http://www.avsforum.com/t/842769/the-official-seymourav-center-stage-screen-thread/2520#post_24332902

Redigeret af Berdel - 24-Marts-2014 kl. 20:57
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 20:59
Tak... Jeg synes at deres buet xd-screen ligner det jeg søger. Skal i gang med at ombygge en 63 kvm garage til hjemmebio og klippesuit. Har dog ikke helt besluttet mig for hvor mange af kvadratmeterne der skal bruges til bio.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 22:30
Efter at ha' læst de 30 sidste sider af tråden på avsforum, er jeg ret sikker på at jeg skal ha' sådan en skærm. Jeg er meget begejstret for det høje service-niveau. Fik du et bud på hvor meget det koster at få det sendt til DK?
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 23:49
Det er dyrt.. har forespurgt på en rulle af det materiale og det koster 100 USD indenfor USA til Shopusa.. så det er bestemt ikke billigt..

Andre bruger Sheerwave 4500 som skulle virke ganske godt. Mener Jonas_h herinde har bygget sit lærred af det.. det er vist noget billigere.

Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 06:15
Ja, fragt prisen er høj men prisen samlet set er stadigvæk temmelig lav. Jeg spurgte også til sheerweave og fik følgende svar og tilbud på 95"

The XD has a finer weave pattern than the sheer-weave material we started the company with. The XD has the highest gain of any woven screen on the market and would be what I would recommend. We also just recently release the UF screen material. It has an even finer weave texture but it is not as bright as the XD.

We recommend a minimum seating distance of 8 feet with the XD and a recommended seating distance greater than 10 feet. The UF is recommended for seating distances closer than 10 feet. Below are the price quotes for each material.

98 XD, DIY Screen
Piece Size: 87.2'' x 49''-100 $197.55
Precision Cut 20 degrees       $45.00
Shipping                             $110.00
Total                                    $352.55

61'' UF DIY Screen
Piece Size: 87.2'' x 49''           $79.60 (no tilt required for UF)
Shipping                             $110.00
Total                                    $189.60

Let me know if you would like samples of either material and I can send them to you. The prices above do not include any import taxes or other non-delivery fees that will be charged upon delivery of your screen. Let me know if you have any questions and I will be happy to help.

Regards,
Jon
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 06:25
De skal ha 110$ for at sende det direkte til DK og så kommer det lidt told

Jeg er tæt på at lave en bestilling. Hvis der er andre der vil ha et lærred med og bor i nærheden af Esbjerg/Bramming så skriv en pb til mig, så kan vi jo dele fragten til dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 08:36
110$ til dk, synes bestemt ikke er dyrt. Der er jo tale om en ret stor "odd size package"
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 15:58
Er det ikke 61" der står som mål? det er sku et lille lærred..

Og det bliver bare sendt sammenrullet, så det er ikke nogen odd sized package :)
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2014 kl. 17:15
100" lærred målt diagonalt. 61" er deres rulle bredde

Og hvis du synes at det er dyrt og ikke en odd package med en rulle på 2 meter så fred være med det Steve Jones
Til top
Rasmus Andersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-November-2005
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2014 kl. 15:40
Jeg købte lærred fre Seymoure i efteråret. Det var langt billigere at få det sendt via ShopUSA end direkte til DK. Herved sparrede jeg ca. 150 $ i forsendelse samt Post DK's gebyr aka ca. 1000 kr. Til gengæld måtte jeg betale lidt for ShopUSA, men her var også lidt rabat at hente, da det var første gang jeg bestilte noget gennem servicen. Levering tog dog flere uger fra bestilling til endelig modtagelse.

Jeg har i øvrigt en rest liggende og der kan nok blive et par uregulære prøver i ca. A3, hvis der skulle være nogle, der er interesseret?

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu