|
Billigt AT lærrede |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||||||||||||||||||||
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Det vil jeg lige kigge på. Er du tilfreds med lærredet?
Jeg får det dog ikke til så mange penge hvis jeg bruger toldberegneren. Er det helt forkert? http://www.toldpriser.dk/toldberegner
|
|||||||||||||||||||||
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
ærgerligt de har ikke har større rullebredde end 61" (svare til ca. 110" med kant), jeg kunne godt være med til en dug på 130".
|
|||||||||||||||||||||
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Det har de også, den der hedder center stage XD. UF kun til dem som sidder tættere end 3 meter fra lærredet (som mig)
|
|||||||||||||||||||||
Rasmus Andersen
Bruger Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Du betaler ikke moms/told af fragten - derfor er det ikke så slemt, men du betaler stadig væk 110 $ for fragten og gebyr til post dk.
Det er XD materialet jeg har bestilt og jeg har endnu ikke tænkt over/bemærket lærredets struktur ved filmkigning. Jeg siddet vel 2-3 meter fra lærredet. UF er kommet efter min bestilling Jeg er meget tilfreds. Hvis i har spørgsmål skal i være velkommen.
|
|||||||||||||||||||||
Berdel
Funktioner
Tak(0)
|
||||||||||||||||||||
Fedt, tak for det
Jeg smider sgu en bestilling i aften |
|||||||||||||||||||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |