|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fisterolfert ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 05-Januar-2005 kl. 09:36 |
Er nero 6 det eneste rigtige brænder program og i såfald er der nogen der ved hvor man kan købe det til under 500kr? Er der andre der kan bruges gør ikke noget hvis de bare kan downloades:) |
|
![]() |
|
Spinks ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Du kan købe nero reloaded for 60 $ på deres hjemmeside.....det svarer vel til ca 330 kr Michael |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5343 |
![]() |
Hvilke faciliteter skal du bruge? Nero 6 OEM version kan købes for 89,00 + 20,00Kr i forsendelse hos http://www.prishammeren.dk/shop/ MEN! OEM er skrabet version, så den kan f.eks ikke lave Partition backup af harddisk på DVD som Reloaded version til 60$ kan, og har så vidt jeg husker har den heller ikke DVD-Video-Plugin med, som også følger med i Reloaded. Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
fisterolfert ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 160 |
![]() |
skal bruge den til at brænde back up af dvd`er som er decrypted i dvd shrik. og til at komplimere cd`er og kopier cd`er. Syntes godt nok reloaded er lidt dyrt. Man får det vel også kun til 60 USD. Hvis man downloader det? |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() |
Faldt lige over et freeware program som hedder Deep Burner. Har ikke selv prøvet det med det er da et forsøg værd. Kan hentes her Redigeret af Jever |
|
![]() |
|
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
Jeg har en CD-ROM fra PC WORLD nr. 01/2005 der ligger DeepBurner 1.0 på som er freeware. En Pro-version kan downloades i en 30-dages version eller købes for 115 kr. på producentes hjemmeside jf. PC World. Jeg har ikke selv prøvet det. Claus |
|
![]() |
|
benn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2004 Sted: Faroe Islands Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Jeg anvender udelukkende DVD Shrink og DVD Decrypter til mine back-up af film. Programmerne fungerer vældig godt sammen, og begge er Freeware. |
|
![]() |
|
![]() |
Jo tak for alle de hjælpene ord. jeg har også lige prøvet det med iso filerne og det virkede som det fungere fint. prøver også at kigge på deepburner |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |