|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
MartinG ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
hvad er målene på en normal psu? så kan jeg jo lige måle.
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
150x141x87.
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
MartinG ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
den har 20ben
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Ja så er ideen knap så god med det kabinet... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
okay, men hvor stor er den medleverede psu? for hvis den er lige så stor som min gamle er der intet problem i det.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er standard-størrelse PSU, der sidder i Antec kabinettet, med de mål som jeg anførte tidligere. Redigeret af avh - 21-Marts-2008 kl. 16:57 |
|
|
|
![]() |
|
Morsing ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-August-2007 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Har lige kigget på dit setup, minder rigtig meget om noget jeg selv vil bygge. Hvordan er harddisken mht støj? |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Joe..Du kan bare skære de sidste 4 ben væk....De bruges først og fremmest til at skabe stabilitet på PCI Xpress. Jeg har kørt på et 24pins mb i et års tid uden problemer med en 20pins PSU (med et 7600gt, og et 8600gt) Ingen problemer der. De fleste 24pins strømforsyninger kan du alligevel knappe de sidste 4 pins af....Hvis ikke kan de altså også skæres af med en skarp kniv... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |