recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigt internet  ...??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilligt internet ...??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henrik-t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1553
Direkte link til dette indlæg Emne: Billigt internet ...??
    Sendt: 17-Marts-2008 kl. 13:24
Nogen der kender et godt sted , som er stabilt og har billigt internet, ca 4mb opkobling... jeg er træt af priserne hos TDC, så kommer de lige frem med en god opkobling, til 254 ,-  men så er der lige 45,- oveni i samlerrabat fordi man ikke vil ha fast telefon hos dem...


Så alle links, udbydere er velkomme, men som er stabile, og i har selv eller kender nogen der har... gidder jo heller ikke være uden internet 3dage om ugen...


Henrik


Redigeret af henrik-t - 17-Marts-2008 kl. 13:36
+100HD Film
Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2004
Status: Offline
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 14:12
for 299,- kr. kan du få 20 Mb hos Fullrate (de første 6 mdr - derefter koster det en 50’er ekstra) - har kun hørt godt om dem - og overvejer dem selv, hvis min boligforenings TDC-løsning bliver ved med at kokse...

så får du også telefon oveni - men den kan du jo bare lade være med at bruge :-)
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 14:30

Tjek Cybercity. De leverer hurtige, stabile forbindelser til billige penge.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 1145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 14:34
Jeg har cybercity 6mbit til 249 og har ikke oplevet nogle problemer overhovedet.


Redigeret af matv88 - 17-Marts-2008 kl. 14:35
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
jeje Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 568
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 14:36
Det, jeg har læst om Fullrate, har også kun været positivt. Det fungerer vist meget stabilt. Men vær opmærksom på, at du KUN får en forbindelse til internettet og ikke andet. E-mail må du købe ved siden af hos emailhoteller eller webhoteller.

Vedr. Fullrates telefoni: Jeg har læst, at der kan være problemer med den.
Til top
Lolianzo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2008 kl. 21:12
Jeg har cybercity 20/2 mbit det køre bare som det skal kan varmt anbefales
Panasonic TH-42PX70
Denon AVR-2309
XTZ 99 W12.16
XTZ 89 Front/Center/Sateliter
Popcorn Hour C-200
Qnap TS-219p/2tb
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2008 kl. 21:35
Nu skriver du ikke hvor i landet du er,... 
Mange af forbindelserne er repræsenteret godt i størrere by områder, men ikke i udkants områderne..

Cybercity er afhængig af TDC's vurdering af kobber ind til ejendommen, så her skal du sikre at Cybercity virkelig kan levere, og at der ikke tidligere er blevet lagt 2 linier ind, for så brokker TDC's sig og vil ikke hjælpe cc.

Ingen af de andre udbydere, end TDC tilbyder en 24/7 service på linien på 3timers reaktionstid (som jeg på landet har nydt godt om natten og på helligdage) for 60kr om måneden...
Hos de andre med kobber opkobling er det 3-21 hverdages reaktionstid ved linie fejl.

En trådløs opkobling i by områderne er billig og fleksibel som f.eks når man skal i sommer hus og så er du kommet uden om det kobber problem også..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu