recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - billigt kabel tv + internet pakke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

billigt kabel tv + internet pakke

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stigatrecordere Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Januar-2015
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stigatrecordere Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: billigt kabel tv + internet pakke
    Sendt: 19-Januar-2015 kl. 17:51
Hej, hvis jeg skal have tv i 4 rum med dette stik installeret + internet (10Mbit er rigeligt), hvor kan jeg så få det henne? 

Jeg har spurgt hos Fullrate, de virkede billige, men her skal man have en boks per tv. Jeg ønsker direkte ledning fra væg til fjernsyn og ikke noget smart tv, video on demand etc.

På forhånd tak for input.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2015 kl. 18:38

Er. Det eget hus, så er der Boxer, eller den Kabel udbyder der er i dit område. Er det lejlighed, så er du ganske sikkert bundet til den udbyder der er i dit område. (Stofa eller You See).
Der er også i nogle af Waoo områder at få signaler som DVB-C, men det er så ikke fra vægudtaget, men fra Fiberboxen.

Redigeret af Radiomanden - 19-Januar-2015 kl. 18:41
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
stigatrecordere Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Januar-2015
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stigatrecordere Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2015 kl. 19:20
Tak for svar. Hvordan finder man ud af hvad der er i området (Dirch Passers Allé, 2000 Frederiksberg)? Det er en ejerlejlighed og boligadministrator siger der ikke er nogen fælles løsning, hvad det så end dækker.

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2015 kl. 20:09

Hej.

Du kan se på Stofa, YouSee eller Waoo hjemmesider om de kan lever til din adresse. Her er et link til Yousee:

http://yousee.dk/tv/tv-pakker_og_kanaler/channelfrequencies.aspx

Men jer tror at på Frederiksberg er det BoxerTV du skal kigge på.

Hos Boxer kan man få op til 3 ekstra kort. Du skal kun betale for 399 kr. hver i oprettelse.

https://www.boxertv.dk/kundeservice/spoergsmaal-og-svar/hvor-meget-koster-det-at-fa-boxer-pa-flere-tv/

Hvis der er tilsluttet en TV antenne til den viste stikdåse, kan du trække antenneledninger ud til alle 4 TV.

Du skal dog nok bruge en antenne forstærker med 4 udgange.

Hilsen Carsten.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2015 kl. 20:10

Det er vist You See der er leverandør i det område. Når der ikke er en fælles løsning, betyder det jo at man selv må finde en udbyder, derved får man heller ikke rabat, men må
betale liste prisen, hvilket gør at det koster mere end hvis der er mange om at få levering.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu