|
Billigt, men må være en fejl. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
markus1967 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2011 Status: Offline Point: 44 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2020 kl. 18:35 |
|
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er bare ikke på lager online...
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5322 |
|
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
|
Jeg har reserveret en i Randers - så må vi se hvad der sker i morgen........
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
|
Jeg har også bestilt en
|
||
![]() |
||
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
|
Hvis man kigger i bunden på energiklassemærket så står der pludselig
LG 55SM8500Det matcher noget bedre med prisen. men det er det eneste sted hvor det står. (har dog også bestilt) |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Sikkert en tastefejl, kan se den står på føtex.dk til 8888, så 8777 ville nok passe bedre til Bilka, men nu må i jo se hvad der sker
|
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
|
Har oprettet res. i 4 forskellige butikker. De er alle kommet tilbage med "alligevel ikke på lager"
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
|
Min reservation blev også annulleret, sjovt nok var der ikke nogen på lager alligevel.
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Syndes faktisk Bilka har den dersens "fejl" lidt for ofte efterhånden
|
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
Men der er et B9 til 6.999
|
||
miri
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
De kan da ikke bare sådan forsvinde fra lageret uden videre. Man burde næsten troppe op i butikken for at se, om de ikke er på lager. Jeg er ganske sikker på, at de stadig har dem stående.
Jeg er nu ret sikker på, at de er fjernet fra hjemmesiden fordi BILKA har lavet en lille brøler mht prissætningen. Problemet er bare, at man ikke uden videre bare kan annullere et køb og gemme sig bag en 'fejl'.
Redigeret af Ukke - 02-Juni-2020 kl. 22:20 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |