|
Billigt Microanlæg |
Besvar |
Forfatter | |
badedyr
Junior bruger Oprettet: 05-April-2012 Sted: Karup J Danmark Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-November-2012 kl. 21:52 |
Hejsa
Min 23 årige steddatter ønsker sig dette anlæg http://www.bilka.dk/Elektronik/Lyd/Musikanlaeg/Denver%20anlg%20MC5400%20Sort--01300500100%28Purchase_Other_DS%29?pfdatetime=2012-11-16T10:00:48&pf=kelkoo&utm_source=kelkoodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Denver+anl%E6g+MC-5400+Sort&cmpid=pris_kelkoo_Elektronik har endnu ikke hørt det men er næsten sikker på det lyder af L### og vil gerne købe noget ti hende der bare lyder nogenlunde anstændigt. Ved godt det ikke bliver i høj kvalitet men bare det bliver nogenlunde. Prisen på anlægget er 500 men vi vil gerne ofre noget mere for at få bedre lyd. Anlægget skal bare kunne hænge på væggen, så vil gerne have lidt hjælp fra nogen der ved hvad der lyder ok. Hilsen Jan
|
|
opzouten
Guld medlem Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Billigere blir det ikke: http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/systemer/denon_rcd-m38-argon-6350_stereoanlag.htm
Sæt en det på en hylde på væggen.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du vil fortryde at bruge 500 kr på noget der er mindre værd. I bedste fald er der lyd på til reklamationsperioden er slut. Herefter skal du til det igen! Og selve brugeroplevelsen af sådan et billigt anlæg er også noget møg..
|
|
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Denver anlæg MC-5400 Sort 2 x 2W, så er det billigere at bruge sin smartphon.Lynge |
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
Henrik_45
Super bruger Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 390 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med dette Panasonic Micro Anlæg?
|
|
badedyr
Junior bruger Oprettet: 05-April-2012 Sted: Karup J Danmark Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Tak for svarene ja ved godt det nok er noget skrammel er osse derfor jeg vil prøve at finde noget andet. Problemet med de fleste anlæg jeg ved er ok de er ikke til at hænge på væggen og er ikke sikkert en hylde kan lade sig gøre. Så hvis der er flere forslag modtager jeg dem med glæde :-) Hilsen Jan |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |