recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigt: Mission Impossible 4 BD-Combo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billigt: Mission Impossible 4 BD-Combo

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 16:14
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Lige et halvt off-topic.. Hvad synes I egentligt om filmen? Jeg har sjældent været så skuffet som da jeg kom ud af biografen :(
nice to know, efter man har bestilt den og endnu ikke set denConfused
Men bare der er lidt hjernedød action, så skal den nok fange migSmile

Redigeret af Bravo - 18-Maj-2012 kl. 16:15
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 16:16
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Lige et halvt off-topic.. Hvad synes I egentligt om filmen? Jeg har sjældent været så skuffet som da jeg kom ud af biografen :(
Jeg så den på Blu-ray igår, og var da godt underholdt. Og ja, det er hjernedød underholdning.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 16:17
Anmeldelserne her siger alt. Det er en fed action film uden dybere mening. Hvem havde regnet med mere? Tongue
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Jeg så den på Blu-ray igår, og var da godt underholdt. Og ja, det er hjernedød underholdning.Big smile

Jeg synes virkelig den er underholdende - Så den i Arclight i Hollywood (Bedste bio-oplevelse til dato og tak til Otto for dén anbefaling) Slå hjernen i frigear og sæt dig godt til rette - Hvis man kan li' de første tre M:I film, bliver man helt sikkert ikke skuffet!

Redigeret af Simon, TC - 18-Maj-2012 kl. 19:12
Tape Connection MKII
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 19:20

Jeg vil sætte dem i rækkefølge: 1eren, 4eren, 2eren, 3eren.

tæt løb mellem 4eren og 2eren...
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:

Jeg synes virkelig den er underholdende. Slå hjernen i frigear og sæt dig godt til rette - Hvis man kan li' de første tre M:I film, bliver man helt sikkert ikke skuffet!
Til det her, kan jeg kun.Thumbs Up
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu