|
Billigt: Mission Impossible 4 BD-Combo |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() Men bare der er lidt hjernedød action, så skal den nok fange mig ![]() Redigeret af Bravo - 18-Maj-2012 kl. 16:15 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
Jeg så den på Blu-ray igår, og var da godt underholdt. Og ja, det er hjernedød underholdning.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Anmeldelserne her siger alt. Det er en fed action film uden dybere mening. Hvem havde regnet med mere?
![]() |
|||
![]() |
|||
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
||
Jeg synes virkelig den er underholdende - Så den i Arclight i Hollywood (Bedste bio-oplevelse til dato og tak til Otto for dén anbefaling) Slå hjernen i frigear og sæt dig godt til rette - Hvis man kan li' de første tre M:I film, bliver man helt sikkert ikke skuffet!
Redigeret af Simon, TC - 18-Maj-2012 kl. 19:12 |
|||
Tape Connection MKII
|
|||
![]() |
|||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
||
Jeg vil sætte dem i rækkefølge: 1eren, 4eren, 2eren, 3eren. tæt løb mellem 4eren og 2eren...
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
Til det her, kan jeg kun.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |