|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() Sendt: 11-Oktober-2009 kl. 11:12 |
Skal have hængt min 42X10y op på væggen og så lige det her ophæng på Biltema's reklameavis: Vægbeslag, tyndt
Koster 299,- Kan se at det er temmelig fladt, kun 3cm fra væggen. Nogen der fundet noget der er tættere på væggen til ca. samme pris? Så et Vogels der kun var 2cm fra væggen, men det kostede det dobbelte
Iøvrigt nogen der ved hvor store de bolte man skal skrue beslaget fast i skærmen skal være? Redigeret af thor-thor - 11-Oktober-2009 kl. 11:14 |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Pas på med at hænge det FOR tæt på væggen... Mener at der står der skal være ca. 8 cm frit bag tv'et, hvis jeg ikke tager meget fejl. Personligt står mit tv på foden, hvilket jeg er fint tilfreds med. Forstår ikke helt at så mange gerne ser det på væggen. Men det er jo smag og behag.
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Jeg skal kun have skærm og højttalere på/ved den væg, hvor skærmen skal hænge, så intet tv møbel eller lignende...
|
|
![]() |
|
wanjer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2007 Status: Offline Point: 251 |
![]() |
Jeg kan til gengæld anbefale Vogels 2,4cm tynde vægbeslag. Har lige hængt min Pio 5090H op med det den anden dag og det var super let at arbejde med
![]() |
|
Pioneer 5090H
Marantz SR6003 KEF 5005.2 Oppo 831 (når den engang rammer landet) |
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
Har du et link til det? ![]() Jeg søger nemlig også et til mit 5090h, og det må gerne komme så tæt på vægen som muligt. |
|
![]() |
|
![]() |
Mon ikke det er det jeg også kiggede på: http://www.techhaus.dk/vogels_efw_8305_wall_mount_superflat_ l-p-5986.html Det er kun 6mm tyndere end det i Biltema, men koster det dobbelte... |
|
![]() |
|
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
Det kan gøres billigere i bilka, mener det står til 500
|
|
![]() |
|
Toebs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
![]() |
ThorThor jeg har et beslag lign det du har fundet.
Har hængt mit 42PZ85 op med det. Bolte som passer følger med. |
|
![]() |
|
![]() |
Vil da lige slå et slag for det biltema beslag jeg nævner i første post. Har lige fået skærmen op at hænge på det og det virker fint. Gedigen kvalitet, alle skruer (i forskellige størrelser), rawplugs etc. følger med. Så rigelig værdi for de 299,- (sammenlignet med mærkevarerne) efter min mening
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |