Jeg er ked af den dårlige oplevelse nogle af jer har haft på bilka.dk. Jeg kan sagtens se, at det kan virke meget besynderligt. Her er årsagen til den mærkelige adfærd fra vores side:
Vi ved, at der bliver solgt en masse, når vi giver 15% på alt, derfor måtte vi prioritere i vores varebeholdning. Ærgerligt for os onlinefolk, blev det varehusene, som trak det længste strå. Derfor blev en stor del af onlinelageret fordelt til varehusene. Det er meget dårlig timing, når vi tager produkter af, lige op til tilbudsperioden - specielt når nogle af jer har været inde for at planlægge jeres indkøb dagen før - undskyld for det.
Til de af jer, der har været i varehusene, så har I også oplevet forhøjede priser på nogle produkter. Det har været de produkter, som i forvejen var på fødselsdagstilbud. Det er noget af en opgave, at sætte priser ned på næsten alle produkter, derfor er det praktisk blevet gjort ved at forhøje prisen på tilbudsprodukterne fra avisen. Herefter har vi kunnet lave 15% på samtlige produkter. Således bliver priserne på tilbudsprodukterne den sammen i hele perioden. Jeg er ked af forvirringen.
Jeg påskønner alle de folk, der har kommenteret på det. Vi vil forsøge at lære af jeres beskrivelser af hvordan I har oplevet det, og så få kommunikeret det bedre og mere forståeligt næste gang.
Mvh
Kasper Kristensen
Bilka.dk