recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigt  Pana P42G20E i Bilka søndag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilligt Pana P42G20E i Bilka søndag

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bilka.dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 15:03

Jeg er ked af den dårlige oplevelse nogle af jer har haft på bilka.dk. Jeg kan sagtens se, at det kan virke meget besynderligt. Her er årsagen til den mærkelige adfærd fra vores side:

Vi ved, at der bliver solgt en masse, når vi giver 15% på alt, derfor måtte vi prioritere i vores varebeholdning. Ærgerligt for os onlinefolk, blev det varehusene, som trak det længste strå. Derfor blev en stor del af onlinelageret fordelt til varehusene. Det er meget dårlig timing, når vi tager produkter af, lige op til tilbudsperioden - specielt når nogle af jer har været inde for at planlægge jeres indkøb dagen før - undskyld for det.

Til de af jer, der har været i varehusene, så har I også oplevet forhøjede priser på nogle produkter. Det har været de produkter, som i forvejen var på fødselsdagstilbud. Det er noget af en opgave, at sætte priser ned på næsten alle produkter, derfor er det praktisk blevet gjort ved at forhøje prisen på tilbudsprodukterne fra avisen. Herefter har vi kunnet lave 15% på samtlige produkter. Således bliver priserne på tilbudsprodukterne den sammen i hele perioden. Jeg er ked af forvirringen.

Jeg påskønner alle de folk, der har kommenteret på det. Vi vil forsøge at lære af jeres beskrivelser af hvordan I har oplevet det, og så få kommunikeret det bedre og mere forståeligt næste gang.

Mvh
Kasper Kristensen
Bilka.dk
Til top
Bilka.dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-August-2010
Sted: Danmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 15:09
@Beack, I arbejdet med at sætte priserne op på tilbudsavisprodukterne (så de ikke kommer dobbelt på tilbud), for herefter at kunne sætte alt ned med 15%, er der sket nogle uheldige fodfejl. Jeg undskylder mange gange. Loewe fjernsynet blev fanget i, at blive sat ned fra sidste uges tilbudsavis.

Det er første gang vi har forsøgt os med en tilbudsfest i dette omfang, og jeg beklager de fejljusteringer, vi har lavet. Vi vil forsøge at lære af alle vores fejl og af dine oplevelsesbeskrivelser, så vi kan gøre det bedre næste gang.

Mvh
Kasper Kristensen
Bilka.dk

Redigeret af Bilka.dk - 16-August-2010 kl. 15:10
Til top
Helmuth Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Maj-2008
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 19:50
Respekt til Kasper/Bilka at han gir sig til kende her (uagtet at sagen er en gang hø Confused)
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 20:14
@ Bilka.dk , Fint nok at i melder ud herSmile . Du burde nok lige rette henvendelse til Administrator , så du kan komme til at stå som brance medlem....
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
beack Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-November-2009
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af Bilka.dk Bilka.dk skrev:

@Beack, I arbejdet med at sætte priserne op på tilbudsavisprodukterne (så de ikke kommer dobbelt på tilbud), for herefter at kunne sætte alt ned med 15%, er der sket nogle uheldige fodfejl. Jeg undskylder mange gange. Loewe fjernsynet blev fanget i, at blive sat ned fra sidste uges tilbudsavis.

Det er første gang vi har forsøgt os med en tilbudsfest i dette omfang, og jeg beklager de fejljusteringer, vi har lavet. Vi vil forsøge at lære af alle vores fejl og af dine oplevelsesbeskrivelser, så vi kan gøre det bedre næste gang.

Mvh
Kasper Kristensen
Bilka.dk

Hej Kasper.

Tak for svar. Jeg kan godt se hvad du skriver. Det i skal tænke på er jo, at når i har en internetbutik, så er den som sådan fuldstændig uafhængig af jeres tilbudsavis. Forstået på den måde, at jeg kan gå ind på jeres hjemmeside og handle, uden nogensinde at have set en tilbudsavis. Derfor ser tilfældet med Loewe TV'et rigtig skidt ud.

Men det er rigtigt fint at du prøver at forklare tingene som de er.

/Beack
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu