|
"Billigt" Roon endpoint? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
torbenan
Bruger Oprettet: 12-Maj-2014 Sted: Kbh Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville kigge på Wiim Mini/Pro, der skulle blive Roon Ready i første kvartal 2023. Wiim Mini,
som jeg kender, er et fremragende produkt til 800 kr. , men den indbyggede DAC er
ikke god. Om Pro'en har en bedre DAC ved jeg ikke, men du skal nok finde en ekstern DAC. Wiim understøtter multi room afspilning, som måske giver mening, når du leder efter 3 endpoints. |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror også at sådan en Weeeeem der er et godt bud.
|
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
||
Gofiland
Bruger Oprettet: 24-Oktober-2017 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan nøjes med en Bluesound Node 2i, den er også Roon ready. Findes af og til på tilbud hos Hifi klubben og på DBA. NAD og Cambridge Audio kommer mere flere modeller lige om et øjeblik, måske det var værd at vente på.
|
||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
er der nogen som har overvejet et DS-C101W Roon Endpoint. Ca 4 k for to stk roon Endpoint zoner så vidt jeg kan læse mig frem til.
Redigeret af Kenzo85 - 16-Februar-2023 kl. 19:15 |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |