|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
![]() Sendt: 17-Juni-2010 kl. 09:06 |
Min far har brug for et nyt tv til sin campingvogn. Det kan max være 26" (max 60cm i bredden).
Gerne med DVD indbygget. Har set på Prosonic med DVD indbygget til omkring 2500,- Er det noget værd? Det vigtigste er at det ikke går i stykker i tide og utide. Umiddelbart tror jeg selv det er ok til prisen. Vi har selv et gammelt CRT fra prosonic i soveværrelset. Det er nok 12 år gammelt og har fungeret perfekt i alle årene. Derfor kan de jo ikke være helt elendige.
Hvis ikke det skal have dvd indbygget, findes der så en smart mini afspiller der kan bruges? Husk vi snakker stadig om noget der skal bruges i en campingvogn. Samtidig er han nok ikke så kritisk med billedekvalitet som én selv
![]() Håber I kan hjælpe lidt til med hvilken beslutning vi skal tage.
|
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jeg ville da hellere købe det Samsung model LE26B455, som Føtex sælger til 2299,- fra i dag.
Prosonic er ikke godt!
|
|
![]() |
|
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
![]() |
Hvorfor er det ikke godt? Syntes da bestemt heller ikke at samsungs billige tv er gode. Og mon ikke det er et samsung display de har smidt i Prosonic?
|
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
![]() |
Ok så vidt jeg kan læse mig frem til, så er Prosonic ikke et "mærke2 fabrikant, men et tilfældig produkt som Bilka mfl. klister på deres noname indkøbte produkter..
|
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Præcis! Og du kan være heldig at det er Samsung indmad, men også uheldig at det er det værste skrammel. Men hvordan kan man se det?
Kan ihvertfald konstatere at Bilk/Føtex får bjerge af Prosonic TV retur pga defekter.
|
|
![]() |
|
Cami ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2009 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Man kan ikke få de "rigtige" mærker med indbygget dvd-afspiller alligevel. Med mindre man går laaangt op i pris ;) Det er desværre Denver/Prosonic eller lign. man skal have fat i.
Indmaden kan næsten være lige meget, det kommer lige så meget an på hvad det er der bliver gjort ved det :) (Hvilket jo nok desværre ikke er ret meget, i de billige fjernsyn). B&O og Otto's nye fjernsyn bruger da også noget Samsung komponent af en eller anden art, så vidt jeg lige er orienteret.
Jeg tror ikke det betyder alverden hvad det er du finder til ham, du får ikke så forfærdeligt meget kram i prisklassen. Jeg ville tage ud og se dem, og så vælge ud fra hvad jeg ser.
|
|
Mvh. Allan
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det sidste er 100% korrekt. Vi skal se dem in real live. Men det er lidt foruriligende at der skulle komme mange retur til Bilka etc. Hmmmm
|
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
|
![]() |
|
BigBen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
![]() |
|
TommyBoy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2010 Sted: Denmark Balleru Status: Offline Point: 722 |
![]() |
udnyt din retur ret, køb det billige grej og test om det er godt nok til dig og dine behov,
og send retur hvis ikke.
Samt HUSK at dobbelt checke hvilken form for retur ret du har !
om det er 100% eller bare ombytningsret
eller tilgodebevis osv. Redigeret af TommyBoy - 17-Juni-2010 kl. 16:35 |
|
AE4000 Onkyo TX-SR608 BD390 SA Mantra 60 + Mantra 10AV 7:4
Lissau Truecolor ISF 100" fastramme Plano Film skal ses i biografen - derhjemme :-) |
|
![]() |
|
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
Huske returret kun eksisterer ved internetkøb. At man også i mange fysiske butikker så giver mulighed for at returnere varen er noget andet, men altså ikke en ret (=lovbestemt ret).
Så som TommyBoy skriver - check det lige hvor du køber. Og er der den mindste tvivl så få det skrevet på bon'en.
Personligt har vi købt dette : http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=3203374 til campingvognen og er ganske godt tilfredse. Det har dog ikke indbygget DVD-afspiller men en sådan sælges ofte i "løs vægt" på tilbud til 199 i Bilka og lignende steder.
TV'et findes også i en 24" og 23" model. 24" model f.eks. her : http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=3595166 og Expert har den vist også på tilbud i denne uge.
PS Husk lige at det i vælger skal have DVB-T modtager til de luftbårne signaler. Redigeret af HenrikH - 18-Juni-2010 kl. 08:00 |
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
Jeg har et prosonic tv i mit fortelt. Det er et supert tv med et godt billede. Jeg har haft det i over 3 år nu uden problemer.
Køb du bare et prosonic. |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
Amitech kunne også en mulighed, de nyere modeller kommer med dvb-t og dvb-c, og udover den indbyggede dvd kan de bl.a. også spille mkv via usb-porten.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |