|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 12> |
Forfatter | |
Lolianzo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Er det muligt at ligge disse billeder over på et usb stik, gå ned i en foto shop og få den til at printe det ud tror i? og hvad ville prisen ca. være?
![]() |
|
Panasonic TH-42PX70
Denon AVR-2309 XTZ 99 W12.16 XTZ 89 Front/Center/Sateliter Popcorn Hour C-200 Qnap TS-219p/2tb |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Det kan du sagtens gøre. Enten gå ned til en foto handler, eller finde en online. Der flere gode (og billigere) på nettet. Så skal du selvfølgelig også betale porto :-) Men tjek lige kvaliteten. Eneste billeder der rigtig god print venlig kvalitet er dem i bunden. Online er der f.eks. http://www.pixum.dk/?&ktw=9c4a705c15ead3fde48bbfd38e8104 19 Men der skal du så vente på dit resultat selvfølgelig. Hvilket ikke er så sjovt ;) Vil skyde på at en butik taget nogle få kr. som 2- 3 kr pr billed. eller noget. Og så evt. en opstarts pris. Redigeret af RuneH - 13-Marts-2008 kl. 12:54 |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
RuneH
Det ser sku godt ud.. Har overvejet præcist det samme, har bare ikke kunne finde en ordenligt ramme.. Men det har du jo lige gjort ![]() Hvor stor er rammen? |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
matv88. Rammen er i rudemål 21x30 cm. En alm. A4 skifte ramme købt i Imerco til kun 59 kr.. Købte også en billigere alu ramme, men den sorte passer bare super. Og det af træ giver den jo lige det sidste ryk. IMO - Efter arbejde smutter jeg forbi og henter en til, og så skal der fremstilles et DTS skilt. Jaja- man bliver vel lidt hub |
|
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
havde tænkt mig en "dolby", "dts" og "blu-ray"
![]() tror os jeg må ha købt mig sådan nogle ramme ![]() ved du om de har dem i andre størrelser? Redigeret af matv88 - 13-Marts-2008 kl. 14:51 |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
![]() |
De havde desværre kun fra A4 og så nedefter. Men der var godt udsolgt da jeg var der, så det kan da ske de har i større - men de bare var udsolgt. A3 ville jo også være sjov at lege med. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen. Ja så spammer jeg lige en enkel gang igen - håber det ok. Denne gang er det DTS skiltet - som jeg havde igennem photoshop engang for at ramme farven/effekten som der er i "Dolby Digital" skiltet. Den er nemlig meget mat i farven i den originale fil.
Håber de kommer til at se godt ud på væggen Redigeret af RuneH - 13-Marts-2008 kl. 19:46 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
det er sku nice.. tror jeg får dem lavet i A5 istedet
![]() Hvor i landet har du købt dem? Jeg var nemlig inde i en imerco, i aalborg, her tidligere, men kunne ikke sen nogle rammer ![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for det matv88 :-) Købte dem i Nørrebro centeret på (sjovt nok) Nørrebro, københavn. De har faktisk 2 tilbage af A5 der tror jeg. Og en i 10x15. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
ja det er lidt træls
![]() |
|
|
|
![]() |
|
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() |
Kunne man ikke lave et fældeskøb her på de skilte, finde distributøren og få en god pris. tror der mange som søger.
Redigeret af RigoRigo - 14-Marts-2008 kl. 08:39 |
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
![]() |
tvivler på der spares ret meget, og med det resultat som RuneH har fået, laver jeg dem hellere selv til knap 75kr, end købe originale til måske 500kr som et fælleskøb kan få dem ned på..
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |