|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Forfatter | |
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Eneste sted jeg kender til hvor de laver skilte til private af denne slags er: http://www.designbybond.se/webshop.php De er bosat i sverige, og ser ud til at være meget til at snakke med. De koster en 500 kr der pr. skilt. Men hvis der nok kan det da godt være de vil være lidt gavmilde. Man kan også få lavet eget design på skiltet hvis endelig. Dog er jeg blevet ganske tilfreds med den billige løsning indtil videre, så den holder jeg mig til lidt endnu :) Dog ikke sagt at de skilte derinde ikke er fede. De virkelig flotte udført og lige til en hjemmebio. Redigeret af RuneH - 14-Marts-2008 kl. 09:23 |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
mchris ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
hmmmm øv jeg så en tråd tidligere idag på recordere.dk hvor der var et link til en fransk hjemmeside, men nu kan jeg ikke finde den...der var alle de fede skilte...dobbeltøv...håber jeg finder den..kan i hjælpe?
|
|
Pioneer vsx 1016
Philips PF9731D SonyPS3 Panasonic TH-37PX70 4 stk. podspeakers Gale 10" sub 2 stk. Dali Concept 8 Dali Motif KISS VR-558 Nintendo WII |
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
jamen er det ikke http://www.soundpictures.fr/plaques.html ? Første post i denne tråd :) |
|
![]() |
|
mchris ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Joo det er det da...arj hvor er jeg blind! 1000-tak. |
|
Pioneer vsx 1016
Philips PF9731D SonyPS3 Panasonic TH-37PX70 4 stk. podspeakers Gale 10" sub 2 stk. Dali Concept 8 Dali Motif KISS VR-558 Nintendo WII |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
den her er da en del bedre: http://www.demo-world.eu/logos/
Redigeret af matv88 - 15-Marts-2008 kl. 09:25 |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
![]() |
TAK
|
|
Pioneer vsx 1016
|
![]() |
|
Dongdoi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Hey Rune det ser sku godt ud Jeg har selv de 3 billeder men jeg forstår mig ik på photoshop og er ikke en ørn med computer, og jeg synes dine ser klart bedre ud end mine |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Dongdoi, Selvfølgelig. Du kan bare smide din mail i en privat besked, så skal jeg nok sende Og selvfølgelig, tak for roserne. :-) Redigeret af RuneH - 16-Marts-2008 kl. 23:34 |
|
|
|
![]() |
|
indomitus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Status: Offline Point: 400 |
![]() |
Hej RuneH Er det noget du gider, ellers må jeg "nøjes" med de 2 du har lavet. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er nu kun det ene jeg har peppet op, og det er DTS skiltet. Det andet Dolby Digital har jeg printet som det var. Man skal også huske på det har noget med printeren samt papiret at gøre. Skulle næsten ligge de 2 online som jeg har lavet lyder det til. Der flere nu der har skrevet omkring dem. Det ville måske være nemmere. indomitus.
|
|
|
|
![]() |
|
Lolianzo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Jeg har lige været nede i min "lokale" foto forhandler og skulle høre hvad det ville komme til at koste for mig at få printet 3x 30x20cm billeder ved ham, han sagde det ca. ville blive omkring 60-70kr, det er jo ikke galt hvis man tænker over kvaliteten det så bliver lavet i, og på rigtig foto papir endda
![]() ![]() |
|
Panasonic TH-42PX70
Denon AVR-2309 XTZ 99 W12.16 XTZ 89 Front/Center/Sateliter Popcorn Hour C-200 Qnap TS-219p/2tb |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Designmæssigt eller størrelsesmæssigt? Det kan selvfølgelig gøre en del ved prisen, men fotohandleren burde kunne lave prints i dén størrelse du vil have. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |