recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Biograf stole fra Biva ???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Biograf stole fra Biva ???

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
got2kill Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-December-2006
Sted: Djibouti
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér got2kill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Biograf stole fra Biva ???
    Sendt: 08-November-2012 kl. 09:23
Hej

Er igang med Bio projekt i kælderen og er faldet over disse stole...

http://www.biva.dk/dagligstue/sofaer/sofa-2-personer/cinama-2-pers-sofa,-sort-laeder/#.UJtNHlEe6Wg

Nogen som har dem eller prøvet at side i dem... ???

Redigeret af Lars - 09-November-2012 kl. 11:01
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 09:34

Jeg har ikke erfaring med det viste produkt, men jeg vil skynde mig at sige, at alt jeg har haft fra Biva er noget værre lort! Jeg forsøgte at omformulere mig så sætningen lød pænere, men det er altså min umiddelbare reaktion.

Da jeg flyttede hjemmefra for en 5 år siden købte jeg ind i Biva, og ALT der fra er skiftet ud igen. Magen til elendig kvalitet skal du lede længe efter! Min sofa jeg købte der inde blev leveret i to dele (Chaiselong), hvor hver del havde forskellige farver (den ene virkede en smule mørkere end den anden). Det værste var dog at "fyldet" faldt fuldstændig sammen ved brug, hvilket vil sige at rygpuderne skulle formes et par gange om ugen, for at man kunne sidde normalt i den.

Elendig kvalitet og service gør at jeg ikke handler der igen.
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 09:34
ja. jeg prøvede dem en dag efter en hård arbejdsdag, kan kun sige at det skal du ikke gøre medmindre du vil vækkes af en biva ansat:) jeg sad formidabelt:)
DALI Concept CT centerhøjttaler, DALI Concept 8 front, Dali Concept 2 front high, Dali Concept 6 surround, Dali Concept 1 surround back, 2 Dali Concept sub 12, Marantz sr7007, In-focus in78 projektor
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 10:10

.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:59
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér got2kill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 10:12
Jeg er også lidt forbeholden overfor at det er Biva men har nu læst flere tråde igennem, og folk er ret tilfredse med dem...

Så det bliver sku sådanne et sæt evt en 2 :)
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 10:15

fornuftigt, ellers er der jo altid de 2 års reklamation:)

DALI Concept CT centerhøjttaler, DALI Concept 8 front, Dali Concept 2 front high, Dali Concept 6 surround, Dali Concept 1 surround back, 2 Dali Concept sub 12, Marantz sr7007, In-focus in78 projektor
Til top
TripleD Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TripleD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 10:25
Når jeg kigger på håndtaget man kan se i siden på dem, så ser det ud til det kunne være samme producent som den sofa min søster/svoger købte til deres stue fra Bilka af. Og den er efter min mening noget rigtig møg. De er heller ikke tilfreds med den.
Det er vist meningen at det håndtag er for at kunne skilde den ad, men de sidder ikke ordentligt fast, og så vipper sofaen fra hinanden. Juks!

Så tag da ud og sæt dig i dem, og prøv dem ad. Leg med dem, virkelig brug dem, og se om de kan holde til det. Men jeg ville personligt se mig om efter noget andet. Brugt ville også være fint for mig, og for 3.500,- burde man kunne finde noget som er bedre end fra biva.

Har du set her f.eks:
http://www.biograf-stole.dk/group.asp?group=2&gclid=CK-RsPWEv7MCFax7cAod3DQAwQ

Ellers dukker der tit nogle op på Guloggratis og DBA.
Med venlig hilsen
TripleD

Panasonic 50" VT20 Min første fladskærm :-D
Pioneer VSX-921 Surround receiver
CAV Audio 5.0 Front: Fi-EX. Center: Fi-C30 Bag: Fi-S30

Mangler nu kun en ordentlig sub :-D
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 10:26
Havde en Hamborg sofa fra Biva i ca 8 år før den var slidt op. Ligner på en prik en Alabama sofa fra Ilva der koster næsten 3 gange så meget.

Men nogen af de ting Biva sælger ligner ikke noget der er god kvalitet mens andet er ok. Dog skal du nok ikke regne med at det er møbler som holder resten af livet.
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 10:44
Man sidder muligvis godt i den, men rent visuelt er det bare en øjebæ af episke propertioner. Den slags møbler skriger virkelig dårlig smag.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget du går op i den visuelle del af din bio, men du kunne jo overveje et par fede sofaer, eventuelt med chaiselong. Sådan en stol er trods alt også kun beregnet til 1 person og med sofamodellen man man tilpasse antal siddepladser i lidt større omfang.

Redigeret af tobywan - 08-November-2012 kl. 10:44
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 11:01
.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:59
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 11:20
Jeg har en i mit bio-rum - Den er grim som arvesynden og den villle _aldrig_ få en chance for at stå i stuen men man sidder faktisk ret behageligt i den og kopholder og et lille rum til fjernbetjeninger og et lager af 'Starbursts' og 'Reese's NutRageous' er sgu meget handy :O)
Tape Connection MKII
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér got2kill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 11:31
Den bliver bestilt idag... Tak for alle imputs... Tongue
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu