recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Biograf stole fra Biva ???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Biograf stole fra Biva ???

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 11:33
Når man snakker om møbler til en biograf, så er det vel næppe det æstetiske udtryk der er dét man bør fokusere på. Man skal have et sæt stole, som man sidder godt i og rent ergonomisk, så er en sofa altså ikke dét der giver den bedste støtte ved 2 timers stillesiddende filmkigning.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 12:28
Ja, det lyder helt skudt i låget at snakke om grimme sofaer når det for det første er meget individuelt og for det andet ikke er udseendet af bioen man skal bekymre sig om - men om oplevelsen i at sidde og se en film. Der kan man sagtens bruge 25k på en italiensk sofa som man sidder af helvedes til bare for at sofaen er omtalt i bo-bedre af en med løse håndled.
Til top
got2kill Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-December-2006
Sted: Djibouti
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér got2kill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 12:39
Ja det er jo også derfor jeg har valgt at lave en biograf i kælderen og Konen ville aldrig gå med til at have sådanne nogen i stuen.

Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 13:13
Nu ved jeg ikke om du har bestilt, og hvor du er fra i landet, men jeg er næsten sikker på jeg så samme sæt i Daells til 2.999,-. Jeg kan dog ikke finde finde det på deres hjemmeside.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 13:30
Det har været oppe og vende før.. den i Dalls er 500 kroner billigere, men skulle ikke være så stabil som den i Biva og så krummer den ikke.
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 00:44
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Det har været oppe og vende før.. den i Dalls er 500 kroner billigere, men skulle ikke være så stabil som den i Biva og så krummer den ikke.

Oh, ok. Det har jeg ikke lige set, men rart lige at vide forskellene. :)
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér got2kill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 07:08
Ja det bliver Biva's

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 07:24
Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Oh, ok. Det har jeg ikke lige set, men rart lige at vide forskellene. :)

Det er også svært at vide når det var oppe og vende i en tråd i "min hjemmebiograf".

Link (læs hele tråden):

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér got2kill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 08:52
Også skal jeg til og bestille også er de der ikke mere NOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 08:59
Oprindeligt skrevet af got2kill got2kill skrev:

Også skal jeg til og bestille også er de der ikke mere NOOOOOOOOOOOO!!!!!!!

Jeg købte min her:

Siden giver indtryk af at det er et lidt sketchy firma, så jeg valgte bare at betale
kontant ved levering og det gik fint.
Tape Connection MKII
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér got2kill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 09:49
wow der reddet du lige min dag... også er de tilmed billigere...

Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Maj-2011
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 19:38
Thanks for linket simon, tror jeg skal have samme model
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu