|
Biograf stole fra Biva ??? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Når man snakker om møbler til en biograf, så er det vel næppe det æstetiske udtryk der er dét man bør fokusere på. Man skal have et sæt stole, som man sidder godt i og rent ergonomisk, så er en sofa altså ikke dét der giver den bedste støtte ved 2 timers stillesiddende filmkigning.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Ja, det lyder helt skudt i låget at snakke om grimme sofaer når det for det første er meget individuelt og for det andet ikke er udseendet af bioen man skal bekymre sig om - men om oplevelsen i at sidde og se en film. Der kan man sagtens bruge 25k på en italiensk sofa som man sidder af helvedes til bare for at sofaen er omtalt i bo-bedre af en med løse håndled.
|
||
![]() |
||
got2kill ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2006 Sted: Djibouti Status: Offline Point: 15 |
|
Ja det er jo også derfor jeg har valgt at lave en biograf i kælderen og Konen ville aldrig gå med til at have sådanne nogen i stuen.
|
||
![]() |
||
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
|
Nu ved jeg ikke om du har bestilt, og hvor du er fra i landet, men jeg er næsten sikker på jeg så samme sæt i Daells til 2.999,-. Jeg kan dog ikke finde finde det på deres hjemmeside.
|
||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Det har været oppe og vende før.. den i Dalls er 500 kroner billigere, men skulle ikke være så stabil som den i Biva og så krummer den ikke.
|
||
![]() |
||
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
|
Oh, ok. Det har jeg ikke lige set, men rart lige at vide forskellene. :)
|
||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
||
![]() |
||
got2kill ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2006 Sted: Djibouti Status: Offline Point: 15 |
|
Ja det bliver Biva's
|
||
![]() |
||
|
Det er også svært at vide når det var oppe og vende i en tråd i "min hjemmebiograf". Link (læs hele tråden): |
||
![]() |
||
|
Også skal jeg til og bestille også er de der ikke mere NOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
|
||
![]() |
||
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
|
Jeg købte min her: Siden giver indtryk af at det er et lidt sketchy firma, så jeg valgte bare at betale kontant ved levering og det gik fint.
|
||
Tape Connection MKII
|
||
![]() |
||
|
wow der reddet du lige min dag... også er de tilmed billigere...
|
||
![]() |
||
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
|
Thanks for linket simon, tror jeg skal have samme model
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |