|
Biograf stole fra Biva ??? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var så lidt :)
|
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
mallanikkelsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej med jer
Jeg beklager, hvis det ikke er det rette sted. Selvom denne tråd efterhånden er gammel, lader det alligevel til, at det muligvis er her, jeg bør poste min forespørgsel. Jeg er pt også ude efter et møbel til min kommende hjemmebiograf, dog ikke et par biografstole, men derimod en biografsofa. Jeg havde ellers fundet en fantastisk italiensk sofa fra IDE møbler her for nogle måneder siden, men pga. problemer med leveringen får jeg nu pengene retur og er derfor på udkik efter noget andet. Mit budget er omkring 20000 kr, og mine ønsker er som følger: Da min hjemmebiograf er placeret i stuen, skal det være en sofa og ikke en stol. Det ville være fedt med automatisk udtrækning af ryklæn/fodstytte, og evt. kopholdere ville bestemt også være et plus. Man må også meget gerne kunne ligge ordentligt i den. Mit rum er ikke så stort, så taler vel højest om en sofa på omkring 210 i længden eller noget i den stil. Jeg tænker noget i sort ægte læder. Er der nogen der eventuelt har nogle gode forslag til steder, hvor man kan købe sådan nogle? Det skal allerhelst være et firma, hvor man kan komme ud og prøve at sidde og ligge i sofaerne inden køb. Online køb gør jeg ikke i når det gælder møbler, men links til muligheder modtages gerne. Håber på nogle gode svar. De bedste hilsner fra Allan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |