|
biografskilte til hjemmebiograf |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jokeboy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2011 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2012 kl. 10:40 |
Jeg søger biografskilte til min hjemmebiograf som kan printes ud i a3/a4
har fundet nogle på biojensen men syntes de er i for dårlig kvallitet..
Kender i andre links på nettet jeg kan bruge ?
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er nogle her:
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Så linker jeg til biojensen - bump Redigeret af Pony65 - 28-Februar-2012 kl. 12:12 |
|
![]() |
|
jokeboy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2011 Status: Offline Point: 35 |
tak for svar pdrhan , håber andre vil byde ind med links
![]() |
|
![]() |
|
http://cyberpitbull.multiply.com/photos/album/2/Wallpapers_Marcas#mange ting at vælge imellm men i for dårlig opløsning...
hjælp !!!! *s*
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() Umiddelbart ville jeg gætte på det sidste da det tager noget tid at loade billederne.
Redigeret af Hessi - 28-Februar-2012 kl. 23:07 |
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Jeg vil anbefale dig at få dem trykket hos
http://www.lasertryk.dk/default.aspx... Mener de kan lave det så det bliver med dybde.
![]() Ved ikke lige hvorfor recordere ikke kan finde ud af at redirecte til en aspx side.... ![]() Det er bare med at copy-paste så... ![]() Redigeret af Hessi - 28-Februar-2012 kl. 23:17 |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Jokeboy jeg har vist en del af billederne som du linker til liggende i fuld størrelse hvis jeg leder lidt. De stammer fra en fransk hjemmeside der ikke længere eksisterer, det var såvidt jeg ved ejeren af siden som selv lavede dem. Men prøv ellers at søge efter bioskilt her på forummet, jeg lavede for nogle måneder siden en tråd med et link til en side hvor man kunne hente dem alle i fuld størrelse, jeg mener at det var under subforaet "tilbehør" jeg placerede den.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Her er tråden så http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=100021&KW=&title=bioskilte
Redigeret af db89 - 29-Februar-2012 kl. 13:06 |
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Hessi
Bs er det det betaling service du mener ? vil gerne betale lidt for de 3 -4 billeder/logoer jeg skal bruge , men kun hvis det er i en ordentlig opløsning og det kan jeg ikke se om det er hos http://cyberpitbull.multiply.com/photos/album/2/Wallpapers_Marcas#
![]() |
|
![]() |
|
db89 kan ikke få dit link til at virke...
![]() |
|
![]() |
|
og har søgt her og fandt intet....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |