recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - biografskilte til hjemmebiograf
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

biografskilte til hjemmebiograf

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jokeboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Januar-2011
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jokeboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: biografskilte til hjemmebiograf
    Sendt: 28-Februar-2012 kl. 10:40
Jeg søger biografskilte til min hjemmebiograf som kan printes ud i a3/a4
har fundet nogle på biojensen men syntes de er i for dårlig kvallitet..
Kender i andre links på nettet jeg kan bruge ?
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 11:53
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 12:05

linker jeg til biojensen - bump Clap

Redigeret af Pony65 - 28-Februar-2012 kl. 12:12
Til top
jokeboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jokeboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 21:36
tak for svar pdrhan , håber andre vil byde ind med links Smile
Til top
jokeboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jokeboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 22:28
http://cyberpitbull.multiply.com/photos/album/2/Wallpapers_Marcas#
mange ting at vælge imellm men i for dårlig opløsning...
hjælp !!!! *s*
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af jokeboy jokeboy skrev:

http://cyberpitbull.multiply.com/photos/album/2/Wallpapers_Marcas#
mange ting at vælge imellm men i for dårlig opløsning...
hjælp !!!! *s*
Enten er det en mega ringe hjemmeside (læs: dårlig kodet, er selv i branchen), ellers er billederne store og man skal igennem noget BS for at få originalerne. Unhappy

Umiddelbart ville jeg gætte på det sidste da det tager noget tid at loade billederne.

Redigeret af Hessi - 28-Februar-2012 kl. 23:07
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 23:14
Jeg vil anbefale dig at få dem trykket hos http://www.lasertryk.dk/default.aspx... Mener de kan lave det så det bliver med dybde. Smile

Ved ikke lige hvorfor recordere ikke kan finde ud af at redirecte til en aspx side.... Stern Smile
Det er bare med at copy-paste så... Big smile

Redigeret af Hessi - 28-Februar-2012 kl. 23:17
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 23:17
Jokeboy jeg har vist en del af billederne som du linker til liggende i fuld størrelse hvis jeg leder lidt. De stammer fra en fransk hjemmeside der ikke længere eksisterer, det var såvidt jeg ved ejeren af siden som selv lavede dem. Men prøv ellers at søge efter bioskilt her på forummet, jeg lavede for nogle måneder siden en tråd med et link til en side hvor man kunne hente dem alle i fuld størrelse, jeg mener at det var under subforaet "tilbehør" jeg placerede den.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 23:25
Her er tråden så http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=100021&KW=&title=bioskilte

Redigeret af db89 - 29-Februar-2012 kl. 13:06
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
jokeboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jokeboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 06:31
Hessi
Bs er det det betaling service du mener ? vil gerne betale lidt for de 3 -4 billeder/logoer jeg skal bruge , men kun hvis det er i en ordentlig opløsning og det kan jeg ikke se om det er hos http://cyberpitbull.multiply.com/photos/album/2/Wallpapers_Marcas#Cry
Til top
jokeboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jokeboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 06:31
db89 kan ikke få dit link til at virke...Cry
Til top
jokeboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jokeboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 06:32
og har søgt her og fandt intet....
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu