recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - biografskilte til hjemmebiograf
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

biografskilte til hjemmebiograf

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jokeboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Januar-2011
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jokeboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 12:49
har fået stor hjælp af biojensen , men mangler lige et skilt der fortæller at

This theatre features
teufel
sound system

Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 13:05
Her er billedet du mangler

PS: skal nok lige få fixet mit tidligere link, at lave links i mobilversionen af forumet virker sjældent ordentligt
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2007
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 'DLG' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 16:49
Ved ikk om det er for sent at hjælpe, men måske de har hva du søger her:
http://www.demo-world.eu/logos/
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
jokeboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Januar-2011
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jokeboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 19:25
db89 Smile Tak for hjælpen
Til top
Visca Blaugrana Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-April-2005
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Visca Blaugrana Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 20:04
ellers kig her
http://www.willowville.net/ht/pics.php
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Point: 521
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 20:36
Og når du så har fået printet dine billeder, så kan du gøre som denne fantastiske svenske hjemmebio bygger har gjort, for lige at give dem det helt professionelle look.

det er en komplet bygge beskrivelse af hans bio, men hvis du holder ud og bladrer ned til billede 21 og 22 så kan du se hvad jeg mener - når du nu alligevel er der inde så prøv at kikke på hans andre kreationer...! Han er superdygtig og meget rundhåndet med tips til hvordan man får en blæret hjemmebio Big smile
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 00:16
Oprindeligt skrevet af jokeboy jokeboy skrev:

Hessi
Bs er det det betaling service du mener ? vil gerne betale lidt for de 3 -4 billeder/logoer jeg skal bruge , men kun hvis det er i en ordentlig opløsning og det kan jeg ikke se om det er hos http://cyberpitbull.multiply.com/photos/album/2/Wallpapers_Marcas#Cry
BS = bull shit. LOL
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 00:25
Har du stadig bøvl med at komme ind her?
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu