recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Biostole: din chance
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Biostole: din chance

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Biostole: din chance
    Sendt: 19-November-2013 kl. 10:23
Hej,

Jeg ved godt at dette emne ikke har 100% noget med projektorer at gøre, men posten rammer den samme målgruppe. Jeg har "reserveret" 5 stk af følgende stole fra Herning Biograf igennem biostole.dk. I mellemtiden fandt jeg en anden løsning, og kan nu vælge blot at annulere min reservation uden problemer. 

Dog synes jeg at jeg vil give en anden muligheden for at overtage min reservation.

Stolene kommer fra første række, så de skulle være i god stand. Jeg skulle betale omkring 600-700 per stol.  Jeg får intet personligt ud af at give min reservation videre, og gør det kun for at give en anden person en god chance. De skal afhentes i Herning biograf d. 1. December.

Jeg lader lige tråden løbe i et par dage, og hvis ingen interesse, så fjerner jeg min reservation.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2013 kl. 12:12
Annulerer reservationen i morgen (Fredag) kl 12:00.

Det er nok meget få personer som vil gå den vej og købe "rigtige" bio-stole, men det var da et forsøg værd :-)
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2013 kl. 16:27
Jeg ville gerne, men mangler lige en ombygning først.
Super fedt at du giver en anden en chance :-)
.....
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 08:28
De kan stadig fremskaffes senere, så skal man blot tage direkte kontakt til leverandøren.

Hvis man er villig til at vente, så kan man få lov til selv at vælge stolene - og dem fra forreste række til højre eller venstre er somregel som nye :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu