recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bip siger den
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bip siger den

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
top30 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Oktober-2012
Sted: Køge
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér top30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2014 kl. 07:42
Ok jeg bliver nødtil at udvide min horisont kan se jeg se.

Jeg synes da det strider mod al logik at noget skal informere om at alt er ok, mit fjernsyn kommer da ikke op med en boks efter det er startet der fortæller at nu virker det, jeg er da klar over at det virker når der kommer billed på skærmen.

Men jeg vil da meget gerne høre fra Cyberguyen og jer andre der har computere/motherboards der bipper, da jeg meget gerne i fremtiden vil undgå sådanne produkter, da det ville irreterre mig grænseløst at skulle høre på det hver gang en computer starter op.

Jeg beklager hvis der er nogen der føler sig trådt på eller ligende, det er jo øjensynlig min uvidenhed der skinner igennem i dette emne, selvom jeg nu synes jeg har rigelig erfaring med selvbyg af pc'ere i over 10 år, må jeg jo på en eller anden forunderligvis været løbet uden om disse udfordringer.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6251
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2014 kl. 07:44
Min gamle PC var købt samme sted (MM Vision), og den bippede da ikke
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2014 kl. 07:46
Alle mine stationære pc'er igennem tiden, både færdigproducerede og hjemmebyggede har haft en biblyd. Hvilket de har skulle gøre.
Tjek din manual for, hvad det betyder. Det kan for din være en fejl, men også, som andre er inde på, en helt almindelig klarmelding.

Din gamle computer og din nye computer er nok ikke bygget sf samme komponenter, så derfor kan den sammenligning ikke laves.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2014 kl. 09:42
Min forholdvis nybyggede PC med Gigabyte motherboard siger også "Bip" under opstarten, lige som den skal når POST er vist korrekt.

Det har vist alle mine stationære de sidste 23 år gjort Smile

Og lige for at være sikker, det er ENKLET kort bip - det kan man da umuligt blive træt af?!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2014 kl. 11:22
En Mac siger da også DOOOING når man tænder den, hvilket er et tegn på at den er "Glad"
Den kan også sige andre lyde som signalerer at noget er galt.

Nu er en computer jo lidt mere kompliceret end en røremaskine og man kan måske slå biplyden fra på nogle maskiner. Jeg ved at det er muligt på en HP laptop.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu