|
Bitfejlniveau yousee - Samsung tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cecpiil ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2012 kl. 13:43 |
|
|
Mvh Cecilie
|
|
![]() |
|
Peter Schrøder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal helst have et niveau på 0.
At du har så højt et niveau, tyder på:
For svagt signal (antenneforstærker),
for stærkt signal (skru ned for antenneforstærker),
for dårligt skærmet antennekabel.
Du vil antagelig kunne forbedre signalkvaliteten med et bedre antennekabel. Hvis du køber noget "Yousee godkendt" burde du være på den sikre side.
|
|
Med venlig hilsen
Peter Schrøder |
|
![]() |
|
cecpiil ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2012 Status: Offline Point: 3 |
ok, det jeg ikke forstår er at det kom fra den ene dag til den anden?
Kabelet er yousee godkendt, hvordan skruer jeg ned for antenneforstærkeren??? Mit kabel går direkte i tv'et ikke gennem en boks.
|
|
Mvh Cecilie
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1843 |
Hvor bor du henne af i verdenen, du kan måske bruge denne information.
NB. her hvor jeg bor i Silkeborg har Yousee en perodisk fejl som gør at billedet pixelerer ofte, de har ikke fundet stedet endnu
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |