|
Bitrate og signalstyrke. Badehotellet uskarpt. YS |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
C. Johansen
Guld medlem Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er sikkert rigtigt, at dvd sælger bedre end Blu-Ray - måske fordi man oplever, at især danske film mange gange slet ikke udgives på Blu-Ray i Danmark. Men det er da utroligt, at fx "Den skyldige", "Vildheks" og nu også "Skammerens datter 2" findes på det tyske marked på Blu-Ray med dansk tale og tysk omslag.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4905 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige set badehotellet optaget fra Boxer.
Synes ikke der var noget at bemærke.
|
|
Samsung_M
Super bruger Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er hvad jeg får via Yousee Kabel-TV i Randers via en Elgato USB-tuner / EyeTV - det stemmer meget godt hvad jeg plejer at måle (screenshot torsdag d. 7-3-2019 kl. ca. 21.03 - udsendelse Station 2): (Det står i øvrigt helt skarpt)... Skal nok prøve at se om jeg kan få en måling næste gang der sendes Badehotellet...
Redigeret af Samsung_M - 07-Marts-2019 kl. 21:06 |
|
JENC
Guld medlem Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
Thanx Samsung_M. Så er YouSee nok ude af ligningen.
Du må gerne a) lave en måling når de genudsender badehotellet, og b) prøve at se om du selv, subjektivt, synes ansigter er "uldne" og uskarpe. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |