|
Bitstream? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2017 kl. 13:23 |
Kan alle Blue Ray afspillere afspille lyden via Bitstream? Jeg syntes ikke rigtig jeg kan se det beskrevet på nogen af de afspillere jeg har kigget på, så enten er det en selvfølge ellers kan de ikke :) Redigeret af Tsunde - 22-Februar-2017 kl. 13:51 |
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alle Blu-Ray afspillere kan afspille bitstream via HDMI (i hvert fald alle mærkevarer - der er måske nogle enkelte kina-modeller, der ikke kan).
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1695 |
De kan alle sammen, men mange gange så hedder det ikke lige præcis "bitstream" i menuen, så man må somme tider gætte lidt.
|
|
![]() |
|
Mr.Nielsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2017 Sted: Skive Status: Offline Point: 22 |
Jeg har lige haft en Sony Blu-ray som jeg ikke kunne finde noget Bitstream på, så den gav jeg videre. Men har set at der er Bitstream på Pioneer, Panasonic, Samsung mfl.
- J |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |