recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BK Elec xls300PR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBK Elec xls300PR

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tbent Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Oktober-2008
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Emne: BK Elec xls300PR
    Sendt: 15-December-2008 kl. 21:35

jeg har set lidt på forskellige subs og har tidligere hældt meget til at invistere i en SVS SB12+ til ca. 6.100,- men har fået foreslået at kigge nærmere på en BK xls300 og da kursen på £ er rigtig god pt. er den blevet opprioiteret  den står til ca. 3.500,- og så er der råd til noget Behringer  men det er lidt svært at finde nogle tests af den

Dette burde vel være et fint alternativ til svs`en eller?  er der nogen som har erfaringer med BK subben, min stue en på ca. 25m² samt er indstillingen noget som alle kan hitte ud ad med en Behringer DSP1124P eller en FBQ 2496

Thomas

Sony 55XE9005
Nvidia Shield pro,
Google Tv, Marantz SR5013
Sony BDP-S550
Dali Fazon F5, Dali Motif, Beolab 4000, BK XLS300
Sonos Play5, Connect, Move
Server Asrock J4205 med Ubuntu
Til top
henrik-t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1553
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2008 kl. 21:42
Hvis du køber fra England  aligevel og gerne vil ha max grunt, fra bassen , og du er ligeglad med designet , skal du købe deres BK Monolith, til ca samme pris, der er mere vild i bassen og går længere ned. den er bare stor, men hvis du vil ha en dejlig bas, er det den du skal købe.

+100HD Film
Til top
Tbent Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2008 kl. 21:51

Ja ved godt den er bedre til næsten de samme penge, men satser lidt på noget fruentimmer og hun vil absolut ikke kunne acceptere størelsen på Monolithen og da jeg bor i lejlighed kan jeg godt leve med det næst bedste aht. naboerne, tror nu også den spiller bedre end min nuværende sub

Sony 55XE9005
Nvidia Shield pro,
Sony BDP-S550
Til top
Manic Miner Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Branchemedlem

Oprettet: 22-Januar-2004
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 15:31
Jeg har ikke set nogle subjektive tests af den, men objektivt så er den målt og fundet god:

XLS300PR

Monolithen er selvfølgelig bedre, men den er et rigtigt godt kompromis mellem størrelse og ydelse, og med pundet der hvor at det er så har den også prisen på sin side. Du finder ikke noget bedre uden at du bevæger dig et stykke opover i pris
Til top
Bruger
Bruger
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 15:34
PS! For brugererfaringer og sammenligninger med andre subs vil jeg anbefale dig at besøge 

avforums

Til top
Tbent Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 17:00

Jeg har set en del på bl.a. Avforum mm

Vil investringen i en Behringer til at kontrolere subben være pengene vær, jeg mener de koster jo ikke alverden men hvordan med justere saf ådan en krabat er det for dødlige eller skal man finde noget ekspert hjælp?

Sony 55XE9005
Nvidia Shield pro,
Sony BDP-S550
Til top
Bruger
Bruger
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 18:30
Om en Behringer er en god investering er afhængig af om hvilken rumkorrektion der er i din receiver i kombination med hvordan subben fungerer i dit rum.

Er ikke problemene for store, og der er rumkorrektion på LFE udgangen, så ville jeg klare mig uden.

Behringeren kan være lidt svær at komme i gang med, så regn med at bruge lidt tid første gangen, men straks at den er justeret, så behøver du aldrig at pille med den mere.

Der findes også så mange guides rundt om for hvordan den skal bruges, og så mange man kan spørge om hjælp, så det burde ikke byde på nogle uoverkommelige problemer.

Da jeg fik min havde jeg læst en del på forhånd, og efter 15-20 minutter var den både tilkoblet og justeret
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu