|
Black Friday 2014 - Hvilke tilbud scorede I? |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-November-2014 kl. 00:34 |
|
Egentlig er jeg lidt i tvivl om denne tråde burde ligge i dette forum, men det meste af det, jeg fik købt, er film.
Helt stik imod mine intentioner endte jeg med at købe hos CDON ...og kun der. Her er hvad det blev til. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Endte med at betale små 700 kroner. Er lidt spændt på Battlestar Galactica. Har aldrig set andet end miniserien (som det bliver spændede at se om den er med) og Caprica. Er også lidt vild med at have fået fingre i Alien: Isolation - Nostromo Edition. Først var jeg ked af, at jeg missede tilbuddet hos Coolshop (som viste sig at være den normale version), så der var så meget mere glæde over at finde denne hos CDON. Tror faktisk, at det var det, der i det hele taget udløste dagens køb. I skrivende stund (lørdag den 29.11, 0:34) står varerne stadig til Black Friday pris, selvom selve siderne er pillet ned. Gad vide hvor længe det holder. PS: Hvis en moderator mener, at tråden bedst ligger i et andet forum, så flyt den endelig... ![]() Redigeret af azrael - 29-November-2014 kl. 10:36 |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ingen hos mig, selvom jeg kiggede mange steder - måske har jeg bare det som jeg gerne vil have. Det der måske undrede mig en del var jo, at mange af tilbudene havde jeg set før til samme pris. Synes måske nok, at Black Friday i Danmark ikke er helt det samme som man ser i USA og UK
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
|
iPad air 16 GB til 2199 hos elgiganten.
|
||
![]() |
||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
|
Jeg holdte også pengene i lommen, bortset fra et Battlefield 4 PS4 Premium til 249 kr.. Halv pris..Med lidt gravearbejde, og hjælp herindefra, var der dog ok gode tilbud at finde synes jeg. Endda bedre end de stakler der måske havde stået i en propfyldt butik og kæmpet.
Selvom flere forhandlere havde misforstået konceptet fuldstændigt. Hvad sker der fx for Black Friday weekend ? He he. Ingen tvivl om at det er kommet for at blive, i år blev det dog hjulpet frem af at dagen faldt samtidig med lønningsdag (for de fleste). Jeg synes egentlig at jeg vil fremhæve Bilka.dk, Elgiganten.dk, Komplett.dk, Cdon.dk og Dustinhome.dk. De havde da fattet ideen og fundet nogle fede produkter frem. |
||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
|
Jeg fik en asus rt-ac66u router med 25% rabat. Havde håbet på at kunne finde en asus rt-ac68u, men Komplett var det eneste sted der havde den gamle model på tilbud.
Ellers blev der købt gaver til familien hos Emmalys (Kaj Bojesen figurer, Hoptimist m.m.), de havde 28% på hele sortimentet. Og jeg fik købt en kontorstol til knægten til jul hos Silvan. De havde 20%. Men det har de jo så tit hvor de reklamerer med man kan spare momsen
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Jeg købte lidt småting i Silvan. Og ja de har tit momsfri salg. Der var for øvrigt ikke et øje i butikken.
Synes ikke tilbudene var gode nok.
Men butikkerne har nu fået en ny anledning til at lokke med tilbud.
Tillykke med det.
Så slipper vi nok for en fødselsdagsfest eller jubilæumssalg. :-)
|
||
![]() |
||
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
|
En Ipad air 16 gb til 2199 kr hos Elgiganten
|
||
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Det har di jo ret i men hvorfor skal vi absolut gøre som Amerikanerne, hvorfor skal alt amerikaniseres, vi skal holde Halloween, Valentines day, black friday osv osv, inden længe skal vi vel også have vores julegaver den 25 dec om morgenen bare fordi amerikanerne gør det på den måde Jeg syndes det vil være bedre hvis vi selv gjorde noget konstruktivt i stedet for bare at kopiere andre |
||
![]() |
||
mathias1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
|
Jeg ville have købt en Acer w4 til 888 ced komplett, men endte med at købe Ipad Air til 2199
|
||
![]() |
||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
|
Emhætte fra thermex.. stod til 7800 billigste sted på pricerunner.. fik den til 2800.. Det sku ok
|
||
![]() |
||
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
|
Jeg købte selv endnu en Philips hue starter pack så nu er jeg vist dækket ind. Off topic:
Jeg synes det er vildledning at de annoncerer med momsfrihed fordi det passer ikke. De burde med rette skrive 20% rabat, fordi man kan ikke slippe for momsen. Det er ikke noget butikken kan vælge at opkræve.
|
||
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Det er vi ikke uenige om, man skal så bare ikke kalde det for Black Friday
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |