recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Black Friday 2014 - Hvilke tilbud scorede I?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Black Friday 2014 - Hvilke tilbud scorede I?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 10:52
Jeg kan se, at jeg vist skulle have oprettet tråden i et andet forum, da jeg vist er den eneste her, der har købt film (og et spil).

Vil for øvrigt give Hother lidt ret. Tilbuddene var gode, men ikke *overragende* gode. I al fald ikke på de ting, som jeg kiggede efter (i det omfang, der overhovet var tilbud på dem), og slet ikke på et niveau, hvor jeg holdt vejret af chok.

Nu fik jeg, som indledningsvist skrevet, alligevel brugt små 700 kroner, men jeg følte på intet tidspunkt, at jeg ville gå glip af en enestående chance, hvis ikke jeg slog til med det samme. Rent faktisk endte jeg med *ikke* at købe nogle af de ting, jeg ellers havde lagt i varekurven.

Men, så er der jo så meget mere potentiale til forbedring til næste Black Friday... Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 11:09
Jeg købte da også et spil : ) druknede nok i min lange smøre..
Der var skam gode tilbud, specielt online. Men der skulle graves længe efter dem.
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 11:25
Købte 5 film på CDon

Breaking Bad hele serien på blå 349 kr

Godzilla, 
Lego The Movie, 
Noah, 
Jack Ryan: Shadow recruit    Alle på blå for 49 kr stk
Ning
Til top
Ersgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2007
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ersgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 11:51
Købte ingen film, men fik fat i:

http://gastromand.dk/forudbestil-gastromand-kogebog/
Til 150 kr. hos saxo.dk

Samt:

til 169,- hos Elgigantos

/Ersgaard

Redigeret af Ersgaard - 29-November-2014 kl. 13:10
/Ersgaard
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 11:52
Købte det nye Call of Duty og FIFA 15 til PS3 til min søn i julegave og en opvaskemaskine til svigermor.

Ellers enig med kritikken af at der var rigtig langt mellem de gode tilbud.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Hbar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2007
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hbar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 16:20
Snuppede en Voss ovn og Siemens induktions kogeplade hos WhiteAway og sparede 1000 kr i det hele (10% rabat). Derudover lidt tøj hos Stadium.dk, som har 25%, selv på nedsatte/tilbudsvarer (kører hele weekenden, så i kan nå det endnu).

Er det bare mig eller er prisen på hvidevarer påfaldende ens over hele linjen i Danmark ?

Redigeret af Hbar - 29-November-2014 kl. 16:21
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3842
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af Hbar Hbar skrev:

Derudover lidt tøj hos Stadium.dk, som har 25%, selv på nedsatte/tilbudsvarer (kører hele weekenden, så i kan nå det endnu).
Damn it. De busker konen ønsker sig er selvfølgelig udsolgt i hendes størrelseAngry Men kan se at hvis man smider fragt oven i er der ikke det store at spare ift.  http://www.sportamore.dk/ som sender fragtfri
Til top
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-August-2009
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 17:40
Købte et goPro hero 4 Black til 3000 fra proshop
Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Point: 493
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af Hbar Hbar skrev:

Snuppede en Voss ovn og Siemens induktions kogeplade hos WhiteAway og sparede 1000 kr i det hele (10% rabat). Derudover lidt tøj hos Stadium.dk, som har 25%, selv på nedsatte/tilbudsvarer (kører hele weekenden, så i kan nå det endnu).

Er det bare mig eller er prisen på hvidevarer påfaldende ens over hele linjen i Danmark ?

Ja de er påfaldende ens.

En skam du har købt over nettet, jeg har ikke oplevet endnu at gå fra en hårdehvidevare butik (inkl Elgiganten) med mindre end 30% rabat ved køb af mere end 1 stk. Ikke fordi jeg skal forklejne dit køb, men det er bare et tip :)

Man skal bare være komfortabel ved at forhandle om prisen og gøre lidt hjemmearbejde, så er det bestemt opnåeligt at få mere end 10%. Man skal næsten bare spørge første gang så får man de 10%

Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 09:15
De ens priser på hvidevarer er resultatet af hård konkurrence. De kan næppe presses længere ned (her tales der udelukkende om vejl. pris.). For et par år siden kunne fx. Punkt1/Skousen ikke hamle op med internet-butikkerne. Det gør de idag via prismatch og idag ligger de således på niveau med fx. Elgiganten og White Away. 
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 09:58
Købte The Evil Within til PS4 for omkring 170,- på US PS store :-)
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 10:25
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Købte The Evil Within til PS4 for omkring 170,- på US PS store :-)

Jeg overvejer også at købe det. Kan du anbefale det?
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu