|
Black Friday 2014 - Hvilke tilbud scorede I? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg fik købt en del ting.
Fra CDON: 22 Jump Street til 79,- Police Academy Collection til 99,- True Detective - Sæson 1 til 99,- Universal Monsters - The Essential Collection til 149,- 300: Rise of an Empire til 49,- 47 Ronin 49,- Godzilla 49,- Jack Ryan: Shadow Recruit 49,- Draft Day 49,- The Amazing Spider-man 2 49,- The Grand Budapest Hotel 49,- og en Point of view Onyx 7" tablet til 349,-. Den er sikkert ikke meget værd, men det var bare for at prøve. Fra Komplett: ASUS RT-AC66U router til 795,- Fra Webdanez: To Steelseries musemåtter til 29,- per styk. En Roccat musemåtte til 49,- En ledningsholder til 49,- Fra Bluelounge: Forskellige dimser til at få styr på kablerne ved computeren. Og så fik jeg købt noget tøj i Jack & Jones og Solid, hvor de havde henholdsvis 20 og 25% rabat. |
||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
|
Der fik du da alligevel bestilt en del...
![]() Det viser sig, at Proshop (eller SHG, som de altid vil hedde for mig) stadig har flere af deres tilbud, selvom Black Friday er overstået. Lagde derfor i går billet ind på Tt eSports Meka G1 mekanisk tastatur til kr. 349. Det er altså ret billigt for et mekanisk tastatur med Cherry MX taster. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Har ikke prøvet det endnu, men til prisen slog jeg til
![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24790 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
|
Overraskende at du kunne finde noget du ikke havde i forvejen. ;)
|
||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24790 |
|
Det skal jo ske ind imellem.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
|
Jeg stod alligevel og skulle ha nyt fjernsyn da vi er ved at ommøblere stuen, så det blev til en 50" Panasonic AS650E fra Elgiganten til 4999,- samt en Pioneer SBX-N550 soundbar til 999,-
Nu er ventetiden jo bare ueeeeeeeeendelig lang til det kommer med posten. :) |
||
![]() |
||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
|
Fik i samarbejde med de gamle købt MacGyver serien til 499 hos CDON
Fik selv købt en Chromecast til 270 hos Elmutanten Og sidst men ikke mindst en Hundemadras til 4ben samt lidt billigt guf! (så hans jul reddet) Småt men godt ![]() |
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
![]() |
||
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
|
Et TomTom Golfer GPS Golf Ur, normal pris 1799.- BF pris - 1349,25.- hos www.progolf.dk
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
Men ikke ligefrem "Black Friday"-tilbud. Chromecast koster fast 270 kr., og det samme med McGyver boksen til 500 kr i Bilka.... Hundemaden skal jeg ikke udtale mig om. :) Generelt ser det ud til, at der ikke har været nævneværdigt meget at spare. Men smart nok af butikkerne at bruge et amerikansk fænomen til at lokke os danskere med...
|
||
![]() |
||
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
|
Jeg har i lidt over et år haft et godt øje til Beoplay H6. Og da de så kom på tilbud til 1499 kr. slog jeg til [:-)]
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
Dem har jeg også haft et godt øje til. Desværre har de kun været på tilbud i en blå Limited Edition, som _jeg_ personligt synes er grim. Er det de blå, du har købt?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |