|
Black Friday 2014 - Hvilke tilbud scorede I? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er netop den blå Pepsi Limited Edition jeg har købt ja. Det er heller ikke min yndlingsfarve (det er helt klart Bronzed Hazel), men til den pris kan jeg godt leve med at de er blå.
Der er nok også en grund til at det netop er den farve der er på tilbud
![]() |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Det er uden tvivl en stærk pris. Tillykke med dem. :)
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Fik købt et UE58H5205 Samsung TV fra Elgiganten til 3999,- Black Friday tilbud. De havde dog tidligere kørt med samme tilbud, men de blev revet væk også denne gang.
|
|
![]() |
|
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
Fik lige købt FIFA 15 og Middle-Earth: Shadow of Mordor til PS4 på US PS Store til $65 😊
|
|
![]() |
|
kc1234 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Sony A5100 + 16-50 linse til ca 2900 kr
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |