|
Black friday det købte jeg |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | ||
Glenn-Haderslev
Super bruger Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der var ikke de vilde tilbud i år, men lidt blev det da til :)
Jeg fik da købt en del, men også lidt julegaver :) 3x displate fra displate.com 715kr Fast&F 1-7 , 169kr The hangover trilogy 59kr Wiplash 45kr Parfume, Mont blanc legend 289kr , individuel 196kr Kahler mini sølv og lysestage mellem 310kr Britney , fantasy 89kr og Paris Can Can 79kr |
||
PS5
LG Oled C7 Tangent Prestige + Cambridge CXA80 |
||
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Uha... Jeg fik et tilbud jeg ikke kunne sige nej til. :-)
Jeg har endnu ikke modtaget den så kan desværre ikke fortælle hvordan den spiller men det er ligesom den der passer til Esprit serien og passer perfekt til mine esprit antal front højttalere. Hifi-freaks skulle også snart modtage den sub der passer til serien. Er personligt vildt begejstret for Triangle, synes virkelig det er kram, både mht. lyd, kvalitet og design. Er du ude efter nye højttalere, er det et must at lytte til dem men vil ikke begynde at anbefale dem frem for et andet mærke, du skal selv ude og lytte til forskellige inden for din prisklasse , og lad være med at tage andres ord for gode varer. |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Udseende - og pris? M.v.h. |
||
supermand71
Junior bruger Oprettet: 08-December-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg købte et Apple tv 4 64gb til 1600kr i humac. Det spiller max! 😎
|
||
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Streamer du dit eget indhold til den? Hvordan ser det ud når du afspiller video i 24FPS, hakker det meget i scener hvor der panoreres? |
||
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
1 stk Apple tv4 til 989,- i Power.
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
http://www.guloggratis.dk/inde/mobler/spisestue/spisestuestole/annonce/30427182-nye-spisestuestole-i-kunstlaederkrom#image-146576509 Prisen er til forhandling ;) |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En overnatning på et hotelværelse og et "black friday armbånd" (frit valg i baren) i forbindelse med julefrokost afholdt direkte efter arbejde (læs: ingen tid til at gå i butikker).
Som ekstra bonus har jeg så hovedpine i dag ;-) Klaus |
||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Film og serier hos CDON
Spil hos playgames.dk Spil hos Steam Alt i alt sparet ca. 3.000 kr. |
||
deha2500
Junior bruger Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Igen totalt hyped og de fleste steder ikke billigere end normalt når der er tilbud.
|
||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Øh jo, hvis man gider at gøre sig den umage at følge priserne løbende så kan man nemt spare penge, men hvis man bare går ud i blinde så kan man måske ikke |
||
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
3 x GU10 startsæt Philips hue i Fona til i alt 2.340
Også et af de nye sæt med HomeLink bridge i humac til 1.199 Jeg er tilfreds |
||
MORE BASS
|
||
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |