|
Black Friday - Onkyo TX-NR636 vs Pioneer VSX-924 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har selv System Audio 1280mkII sammen med Yahama Reciver, jeg var igennem både Onkyo, Sony og Pioneer tidligere i år og endte med Yamaha.... jeg har ikke fortrudt et sekund..
|
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
Ja eller et par Dali Evidence 470 se eller 870 se..
|
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
fredizy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Status: Offline Point: 60 |
Jeg er blevet nød til at gå efter nogle "kone venlige" højtalere og der passer SA perfekt. Slanke, nydelige og stadig velspillende.
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Af ren nysgerrighed hvorfor vælge Yamaha RX-A830 fremfor Pioneer VSX-924?
|
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
Jeg mener også at Pioneer Vsx-924 er et godt køb. Specielt til de 2699 kr inkl wifi dongle som Dustinhome kører med pt..
Men da jeg valgte Yamaha 830 kostede Pioneer'en 500 kr mere (3999 kontra 3499). I dag havde jeg valgt Pioneer'en eller Onkyo 636 i fredags da den også røg for 2699 kr. Det går hurtigt nedad med priserne må man sige.. |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
fredizy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Status: Offline Point: 60 |
Så har jeg smidt et par system audio 1280 på min nuværende Yamaha forstærker. Et kæmpe løft af lydbilledet fra mine Dali conpept 2.
Glæder mig nu til at fodre dem med Yamaha 830
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |