|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
hajenraj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 142 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Zavior ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
|
Er helt tosset med at få fingerne i Jess, jeg mener Sin City og X-files :p
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Mon ikke det er CDON |
||
![]() |
||
Ashihara ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
|
Tror der er forkert tekst på X-Files, hehe.... DVD udgaven.... Ligner et pirat cover |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
har taget fejl. det er en norsk udgave. købt hos dvdstrax. 199,- + 29kr i porto. http://dvdstrax.dk/index.php?SCREEN=search_results&img=h ide&w=2&searchinput=shoot+em |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
|
Det ser us til at SF Film går over til Fat Cases. Er det korrekt?
![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
jeg har lige købt de 6 bond film. de er fra sf, og er i de alm 11mm cases. så ikke endnu.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
Jeg har også modtaget mange af deres kommende releases, ingen i Fatcase
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
|
Så er jeg mere rolig. Ryggen ser bare bred ud på dine covers.
|
||
![]() |
||
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
![]() |
|
Aargh, nu er jeg jo nødt til at anskaffe mig min 4. kopi af Blackkhawk Down...
Men jeg kan da ikke sove roligt før jeg har hørt det 7.1 lydsport ![]() |
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
Bare rolig de er normale slimcases |
||
![]() |
||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
|
Nej, det er det bestemt ikke...! Et godt opsat 5.1 system er som regel at foretrække frem for et dårligt opsat 7.1 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |