|
Black Ops 2 Fryser |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
golffreak90 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2012 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2012 kl. 17:05 |
Hej, jeg har lige købt black ops 2 og opdateret det til den nye patch 1.03, men oplever at den fryser inde i spillet, hvor jeg efter skal slukke PS3'en på dens touchknap.
Nogen der ved om det er selve spillet, eller om det er min playstation der er noget galt med ? Det er den store model af dem, købt næsten lige den gang de kom ud.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fryser den bestemte steder i spillet eller er det random?
Umiddelbart kunne det være laseren som er slidt. Det er et kendt fænomen - især din PS3s alder taget i betragtning.
|
|
![]() |
|
golffreak90 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2012 Status: Offline Point: 12 |
nej det er når jeg spiller multiplayer, der kan gå alt fra 10 min til 1 time.
Okay, sådan en kan man ikke skifte vel ?
|
|
![]() |
|
Czuba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
Mit spil gør det samme på min nyindkøbte slim.
Oplever det også i BF3 en gang i mellem. |
|
![]() |
|
Det må være en fejl i spillet så, hvis din ny indkøbte ps3 også gør det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |