|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() |
||
Det er Warner, så det er VC-1.
|
|||
![]() |
|||
Jimmi Jappe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
||
Her er en anmeldelse http://bluray.highdefdigest.com/251/bladerunner.html
|
|||
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310 Denon DVD 3910 Denon AVR-3808CI PS3 320gb hdd iMac 24'' iPhone 3GS 16gb iPad 2 32gb WiFi + 3g |
|||
![]() |
|||
Jimmi Jappe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
||
Glæder mig for vildt til jeg modtager den kuffert
![]() |
|||
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310 Denon DVD 3910 Denon AVR-3808CI PS3 320gb hdd iMac 24'' iPhone 3GS 16gb iPad 2 32gb WiFi + 3g |
|||
![]() |
|||
JoLa ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
||
Hmm undskyld jeg spørger dumt, men er Blu-ray kuffert udgaven ikke region 1. Jeg troede at det var ret svært at lave Blu-ray afspillere regionskode fri? Er der nogen der har et godt link?
|
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
||
Blu-ray kan ikke have region 1. Formatet bruger regionerne A, B og C, hvor A er USA og Japan, og B er Europa og Australien.
Den nævnte Blu-ray kuffert folk nævner her, er region A. Nogle af os har region A afspillere, men Warners Blu-ray titler er regionsfrie, så Blade Runner kan uden problemer importeres fra USA og afspilles herovre. |
|||
![]() |
|||
JoLa ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
||
Super tusind tak!
|
|||
![]() |
|||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
||
Kan du bestemme dig - er kufferten region A eller ej?
|
|||
![]() |
|||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
||
Den kan skam sagtens være begge dele. Flere film er mærket med Region A men kan alligevel afspilles i region B og C. Så man har altså mærket filmen filmen med region A men har rent faktisk ikke kodet filmen med en regionskodning. |
|||
![]() |
|||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
||
Ok! |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Mærkeligt at kuffertudgaven ikke kommer i Europa. Men har bestilt den via Laserdisken. Jeg har set DVD-udgaven igennem og synes at disk 5, den med arbejdsudgaven af filmen er den rigtige burde have været den version der var Director´s cut. Det med at Deccard er en replikant er noget vrøvl for hvorfor har de så gjort ham fysisk svagere end de andre replikanter, det ødelægger The Final Cut fuldstændigt at det skal gøres så eksplicit, det var bedre om publikum selv havde kunne tage afgørelsen med sig selv. Men disk fem er altså efter min mening alle pengene værd, glæder mig til at få den på Blu-Ray. Redigeret af JoLa - 21-December-2007 kl. 18:21 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
jeg har fået final cut udgaven af blade runner på blu-ray. der står at den varer 117 min. og så har jeg set at på dvd udgaven af samme film står at den varer 112 min. og så ville jeg gerne vide om final cut på dvd og blu-ray ikke er den samme. mystisk |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
||
Er dvd-udgaven i PAL? (region 2)
Hvis den er, vil jeg gætte på at det skyldes PAL speedup på dvd, som ikke findes på hd-formaterne |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |