|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Jeg har set den 1 gang da jeg var yngre (ca 10år siden), og syntes den var rigtig god. Har ikke set den siden, så jeg lejede den her den anden dag. Syntes da den var ok, meeeen den var sq lidt kedelig efter min mening, så jeg var lidt skuffet. Jeg skulle bare have bevaret mit barndomsminde, hvor den var en god film. |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Det minder mig lidt om da jeg var barn havde jeg en C64.. efter rigtig mange år uden senere ville jeg have en igen.. Fail! Alle de gode minder var pludselig ikke så gode igen.. nostalgi er bedst når det bevares og ikke genoplives. Jeg frygter det er det samme med denne film - så jeg lejer den sq først.. så brænder jeg ikke pengene på den |
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Du kan også se den i Imperial Bio, som viser den digitalt fra 16/5 til 21/5! http://www.biobooking.dk/mxcms.aspx?itemId=24&movieId=50 0301 |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Blade Runner holder også i dag, også efter den er bliver opdatret, og hvis
man ikke har en pj. eller en rigtig hjemmebiograf, symde jeg at man ikke skal snyde sig for at se den i en rigtig biograf ![]() Imperial Bio, som viser den digitalt fra 16/5 til 21/5, se den ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |