|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Roysen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 11-Marts-2008 kl. 20:28 |
Er der nogen der ved hvor man kan downloade bladerunnerPro 3.5? så jeg kan slippe for MCE's egen halvskod grapper?
Den der australske side kan jeg ikke downloade fra, selv om jeg er registreret som bruger. Den siger noget med at jeg ikke er authorised to download from this section... bla bla. Det kan jeg jo ikke bruge til noget, men det må vel være nogen andre der ved hvor jeg ellers kan downloade programmet. |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Tror umiddelbart kun du kan hente den fra den Australske side. Har du bekræftet emailen da du registrerede dig? Det kan også være de har en karensperiode fra du registrerer dig til du kan downloade.
|
|
![]() |
|
Roysen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Jeg har registreret efterfølgende, og jeg har prøvet adskillige gange at kommer derind, men jeg får bare ikke lov.
Så jeg må nok bare søge rundt omkring. ![]() |
|
![]() |
|
daddyd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() |
Jeg har ikke noget problem. Har lige hentet den her: http://www.xpmediacentre.com.au/community/downloads.php?do=f ile&id=103
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er satme mærkeligt.
nu har jeg netop logget ind på siden, og får følgende besked. Sorry but you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |