recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bladerunner PRO 3.5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBladerunner PRO 3.5

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Roysen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: Bladerunner PRO 3.5
    Sendt: 11-Marts-2008 kl. 20:28
Er der nogen der ved hvor man kan downloade bladerunnerPro 3.5? så jeg kan slippe for MCE's egen halvskod grapper?

Den der australske side kan jeg ikke downloade fra, selv om jeg er registreret som bruger. Den siger noget med at jeg ikke er authorised to download from this section... bla bla.
Det kan jeg jo ikke bruge til noget, men det må vel være nogen andre der ved hvor jeg ellers kan downloade programmet.

Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2008 kl. 21:06
Tror umiddelbart kun du kan hente den fra den Australske side. Har du bekræftet emailen da du registrerede dig? Det kan også være de har en karensperiode fra du registrerer dig til du kan downloade.
Til top
Roysen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2008 kl. 01:25
Jeg har registreret efterfølgende, og jeg har prøvet adskillige gange at kommer derind, men jeg får bare ikke lov.

Så jeg må nok bare søge rundt omkring.
Til top
daddyd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2006
Point: 120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2008 kl. 02:15
Jeg har ikke noget problem. Har lige hentet den her: http://www.xpmediacentre.com.au/community/downloads.php?do=f ile&id=103
Til top
Roysen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2008 kl. 14:29
Det er satme mærkeligt.
nu har jeg netop logget ind på siden, og får følgende besked.

Sorry but you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

1. Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
  2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
Log Out Home

... tak for lort australien siger jeg bare.

Men, daddyd, du må da meget gerne mail programmet til mig (niro03ac@student.cbs.dk), det fylder jo heller ikke mere end 253kb. Det vil jeg virkelig sætte pris på.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu