|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jamen ok så, jeg oplevede følelsen af et langt mere realistisk billede i et bredere spektrum på begge mine skærme efter kalibrering, kontra den indstilling jeg selv havde kommet frem til via feks DVE. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Billen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-August-2005 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Nu bor jeg på Ærø så det er ikke fandens tit jeg er i Odense, jeg har kigget lidt hos min lokale 2tal og kunne denne: http://www.2tal.dk/default.asp?state=product_detail&page id=1437&productid=24202&categoryid={06F900BC-0738-4E CE-AC67-BFC70628D861}&nodeid = ikke også være fin til mit forbrug?
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Nu kender jeg ikke lige den skærm du henviser til, men så kunne du lissågodt bestille en 42" TH42PX70 på feks www.geco.dk til 11K, hvis du er heldig kan man bestille samme TV på elgigantens hjemmeside som netkøb her til kun 10K og spare de penge (50" udgaven af samme tv kan du se her). Dog vil jeg stadig med udgangspunkt i dit budget på 25K kraftigt anbefale dig at kigge på en Pioneer 507 XD den kan jo efterfølgende købes på nettet til de ca. 22k, vil sikkert være dyrere i butikkerne. Ellers kan du jo tage chancen og bestille det du tror på, så kan du jo benytte dig af returretten hvis ikke den passer dig, det koster godtnok noget fragt men omvendt er der mange penge at spare hvis du falder for den skærm du vælger i forhold til feks den fra 2tal |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
[/QUOTE] Jamen ok så, jeg oplevede følelsen af et langt mere realistisk billede i et bredere spektrum på begge mine skærme efter kalibrering, kontra den indstilling jeg selv havde kommet frem til via feks DVE. [/QUOTE] Hej! Jeg påstår ikke at det ikke KAN blive bedre efter en kalib.-det er bare ikke strengt nødvendigt for at opnå et godt billede Det var også min plan at få mit kalib.-men efter mange timers indstilling v.h.a prøvebillede(ja...TIMER),har jeg foreløbig droppet tanken.....jeg er rigtig godt tilfreds med resultatet. Har naturligvis set Pioneer skærme som var kalibreret hos Scala(godt nok en 427xd). Men jeg ved jo af gode grunde ikke hvor godt dit var indstillet før du valgte at få det kalib. Måske jeg også vælger at få det gjort det en dag......hvis jeg skulle finde en 507 som er kalib. en dag-og som er tydeligt bedre end min. lrev
|
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Hej Billen. den skærm du kikker på der er en god skærm, Panaen og pioen de andre snakker om er også gode Pioen er uden tvivl den bedste, men også meget dyrere. Når du bor dernede vil jeg anbefale dig at købe lokalt, det har noget med service at gøre hvis nu dit tv går i udu, og du evt. køber ved elgigantens eller Geco skal du vente i laaaang tid før du for dit tv igen og du for ikke et låne tv mens det er til rep, det gør du ved 2Tal. Jeg kender nogle som har købt ved elgiganten og deres tv gik i udu og de ventede i 1½ md inden de fik det igen, så det er op til dig om du vil have god service og betale lidt mere for tv'et eller ikke háve det. Og ved 2Tal kan man som regel også handle om prisen. Bare lige min mening PS: HVis du kan låne det med hjem, så gør det og prøv det af. Redigeret af klander - 26-Juni-2007 kl. 10:02 |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
Billen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-August-2005 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Hejsa Klandet, det lyder super.. Det er for at være helt præcis dette 42" jeg har kig : http://www.minreklame.dk/image.frame.php?page=8&sid=4924 &zoom=2&no_pages=16&url=2tal/uge26_hggggfdfd& ;tid=86&valid=Gyldig+fra+23%2F6.#start |
|
![]() |
|
jgjensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
Hej, jeg går i samme overvejelser som dig. Har kig på Samsungs Q96 model. Men jeg ved ikke hvad forskellen skulle være udover lidt med opløsningen og lidt med lydeffekten. Er der nogen som ved om Q96/97 modellen er de ca. 3000 kr. mere værd end C96 modellen som Billen har kig på her ??? Mvh Jesper Jensen |
|
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng Philips DVD-R 5570H/58 Samsung HD-boks Freecom 2 TB NAS Buffalo 500 GB NAS Denon AVR 800 amp WD TV Live D-Link DHP-P307AV Homeplug Wii iPhone 4 |
|
![]() |
|
Fulkari ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hej Billen, Hvis jeg var dig, ville jeg vente til august og købe Philips 42PFL9732D eller evt. 47PFL9732D. Philips er kendt for udmærket billedkvalitet samt Ambilight (skal opleves før man kan vurdere betydningen). Good luck! |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lige været i 2tal og de bestiller et hjem i dag så jeg kan se det, men har da lige et spørgsmål mere nu, denne skærm, har den både Indbygget analog og digital DVB-T tuner eller har den kun digital tuner?
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Altid begge dele....aldrig bare Digital. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |