recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blandet  Apple hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blandet Apple hjælp

 Besvar Besvar Side  <1234 33>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 18:35
Det lyder da ret fedt. Det var bare fordi jeg så på tdc forum at der var 2 som ikke kunne bruge det.
Jeg har 5 gb data med i mit abb. Hvor meget er det egentlig? Jeg er jo bare vant til det herhjemme.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 18:55
App:

IMDB
My Movies - et bibliotek med alle dine film, så du ved hvad du har. Jeg har den selv og den er super
Tv Guide (Yousee) - Den syntes jeg er den bedste tv guide (og ja jeg har prøvet dem alle sammen, også dem der koster penge). Det eneste der er lidt ærveligt er at den ikke har 6'eren HD.
Amazon UK - Hvis du ikke lige gider starte computeren op.

Spil:

Cut the Rope - Super fedt spil, holder dig underholdt i mange timer
Angry Birds - Igen fedt spil, masser af spilletid

Jeg har ikke selv så mange apps da jeg ikke bruger den, men disse bruger jeg meget og fungere rigtig godt Big smile DOWNLOAD NU!!!!
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 18:56
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Det lyder da ret fedt. Det var bare fordi jeg så på tdc forum at der var 2 som ikke kunne bruge det.
Jeg har 5 gb data med i mit abb. Hvor meget er det egentlig? Jeg er jo bare vant til det herhjemme.

Det er næsten umuligt at bruge så meget data på mobilen.

Jeg har personligt kun brugt lidt under 100mb på en måned hvor jeg VIRKELIG surfede på nettet med 3G netværk. 
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 18:57
"Reeder" til dine RSS feeds :) Synkroniserer med Google reader.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Det lyder da ret fedt. Det var bare fordi jeg så på tdc forum at der var 2 som ikke kunne bruge det.
Jeg har 5 gb data med i mit abb. Hvor meget er det egentlig? Jeg er jo bare vant til det herhjemme.

Jeg læste dine tidligere beskeder og så at du vil måske bruge den som hotspot.

Der ved jeg ikke hvor meget man "kommer til" at bruger. Jeg bruger kun min iPhone til at surfe på nettet når jeg er på farten eller i skolen. Smile
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

App:

IMDB
Den skal jeg bare have
My Movies - et bibliotek med alle dine film, så du ved hvad du har. Jeg har den selv og den er super
Den nåede jeg lige at få ind, inden den var kaput.
Tv Guide (Yousee) - Den syntes jeg er den bedste tv guide (og ja jeg har prøvet dem alle sammen, også dem der koster penge). Det eneste der er lidt ærveligt er at den ikke har 6'eren HD.
Det er faktisk ikke meget jeg ser tv.
Amazon UK - Hvis du ikke lige gider starte computeren op.
Den skal også bare ind.

Spil:

Cut the Rope - Super fedt spil, holder dig underholdt i mange timer
Angry Birds - Igen fedt spil, masser af spilletid
Jeg har ikke spillet noget i over 10år. Det har aldrig fanget mig.Embarrassed

Jeg har ikke selv så mange apps da jeg ikke bruger den, men disse bruger jeg meget og fungere rigtig godt Big smile DOWNLOAD NU!!!!
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

"Reeder" til dine RSS feeds :) Synkroniserer med Google reader.
Jeg har faktisk aldrig fundet ud af, hvad rss feeds er.Embarrassed
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Det lyder da ret fedt. Det var bare fordi jeg så på tdc forum at der var 2 som ikke kunne bruge det.
Jeg har 5 gb data med i mit abb. Hvor meget er det egentlig? Jeg er jo bare vant til det herhjemme.

Jeg læste dine tidligere beskeder og så at du vil måske bruge den som hotspot.

Der ved jeg ikke hvor meget man "kommer til" at bruger. Jeg bruger kun min iPhone til at surfe på nettet når jeg er på farten eller i skolen. Smile
Vi har en kolonihave, hvor jeg ind imellem kommer om sommeren. Og så ville det netop være fedt at kunne bruge den som hotspot.
Det skal så siges at jeg kun surfer og henter emails. Så det skal ikke bruges til noget stort.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 20:15
Hotspot med TDC virker

De som ikke kan få det til at virke, har været uheldige at få en fejlhæftet opdatering fra TDC, som giver problemet (udkom ca da iphone4 udkom)
Løsningen er desværre at gendanne som ny, altså uden at indlæse backup

Hotspot er virkelig en længe ventet funktion
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af Nikodk Nikodk skrev:

Hotspot med TDC virker

De som ikke kan få det til at virke, har været uheldige at få en fejlhæftet opdatering fra TDC, som giver problemet (udkom ca da iphone4 udkom)
Løsningen er desværre at gendanne som ny, altså uden at indlæse backup

Hotspot er virkelig en længe ventet funktion
Takker. Det var da dejligt. Jeg vil godt nok håbe, at jeg ikke skal gendanne. Men den fejlhæftede, er vel ikke kommet ind på min mobil, da den ikke har været tilsluttet?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 12:45
Så fik jeg endelig min fon tilbage fra tdc. Jeg har i mellemtiden downloaded nogle aps i itunes. Men jeg synes ikke, jeg kan finde ud af at få det ind på telefonen. Er der nogen som kan hjælpe med det?

Redigeret af flemming larsen - 15-Marts-2011 kl. 12:45
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Så fik jeg endelig min fon tilbage fra tdc. Jeg har i mellemtiden downloaded nogle aps i itunes. Men jeg synes ikke, jeg kan finde ud af at få det ind på telefonen. Er der nogen som kan hjælpe med det?

Du har set "på side 2"?

Som ny telefon lægger de nye apps sig på siden ved siden af hovedsiden; du svirper til venstre. Har lige forklaret dette til chefen

edit: glem hvad jeg sagde og gør som næste tråd


Redigeret af Beanie - 15-Marts-2011 kl. 13:19
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 33>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu