|
Blandet Apple hjælp |
Besvar ![]() |
Side <1234 33> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det lyder da ret fedt. Det var bare fordi jeg så på tdc forum at der var 2 som ikke kunne bruge det.
Jeg har 5 gb data med i mit abb. Hvor meget er det egentlig? Jeg er jo bare vant til det herhjemme.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
App:
IMDB My Movies - et bibliotek med alle dine film, så du ved hvad du har. Jeg har den selv og den er super Tv Guide (Yousee) - Den syntes jeg er den bedste tv guide (og ja jeg har prøvet dem alle sammen, også dem der koster penge). Det eneste der er lidt ærveligt er at den ikke har 6'eren HD. Amazon UK - Hvis du ikke lige gider starte computeren op. Spil: Cut the Rope - Super fedt spil, holder dig underholdt i mange timer Angry Birds - Igen fedt spil, masser af spilletid Jeg har ikke selv så mange apps da jeg ikke bruger den, men disse bruger jeg meget og fungere rigtig godt
![]() |
||
![]() |
||
|
Det er næsten umuligt at bruge så meget data på mobilen. Jeg har personligt kun brugt lidt under 100mb på en måned hvor jeg VIRKELIG surfede på nettet med 3G netværk.
|
||
![]() |
||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
|
"Reeder" til dine RSS feeds :) Synkroniserer med Google reader.
|
||
![]() |
||
|
Jeg læste dine tidligere beskeder og så at du vil måske bruge den som hotspot. Der ved jeg ikke hvor meget man "kommer til" at bruger. Jeg bruger kun min iPhone til at surfe på nettet når jeg er på farten eller i skolen.
![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Det skal så siges at jeg kun surfer og henter emails. Så det skal ikke bruges til noget stort.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
|
Hotspot med TDC virker
De som ikke kan få det til at virke, har været uheldige at få en fejlhæftet opdatering fra TDC, som giver problemet (udkom ca da iphone4 udkom) Løsningen er desværre at gendanne som ny, altså uden at indlæse backup Hotspot er virkelig en længe ventet funktion |
||
![]() |
||
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Så fik jeg endelig min fon tilbage fra tdc. Jeg har i mellemtiden downloaded nogle aps i itunes. Men jeg synes ikke, jeg kan finde ud af at få det ind på telefonen. Er der nogen som kan hjælpe med det?
Redigeret af flemming larsen - 15-Marts-2011 kl. 12:45 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
|
Du har set "på side 2"? Som ny telefon lægger de nye apps sig på siden ved siden af hovedsiden; du svirper til venstre. Har lige forklaret dette til chefen edit: glem hvad jeg sagde og gør som næste tråd
Redigeret af Beanie - 15-Marts-2011 kl. 13:19 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 33> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |