|
Blandet Apple hjælp |
Besvar ![]() |
Side <12345 33> |
Forfatter | |||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Prøv at sæt din iPhone til computeren, start iTunes, tryk på din enhed ude til venstre, vælg tab'en "programmer" og tryk på noget ala "manual opsætning" i toppen hvis der sådan en knap. Derefter så prøv at tjekke af med flueben for de apps du har downloadet (der bør være en liste) og tryk til sidst "anvend" nede i højre hjørne som bør synkronisere de apps over på iphonen.
Det er ihvertfald sådan jeg gør :3 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24799 |
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24799 |
||
Tak for hjælpen.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
||
RSS feeds er en måde at samle nyheder fra forskellige kilder i én applikation. For eksempel her fra recordere: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=816&zoneid=6 Der er links til forskellig RSS feds, for eksempel til nyheder. Det link tager du, går ind på reader.google.dk og tilføjer som RSS feed. Så dukker alle nyheder fra recordere op inde på reader.google.dk, og dermed også i Reeder app'et på telefonen. Det kan man så gøre med alle de sider man har lyst til, så man har en hurtig, samlet oversigt over nyheder fra mange forskellige kilder, uden at man behøver besøge hver enkelt for at holde sig opdateret :) Det er pisse smart, og når man først vænner sig til det så undrer man sig over at man kunne leve uden :P Det er det her mærke man skal kigge efter: ![]() Langt de fleste sider kører med det :)
|
|||
![]() |
|||
||
Men tak for det.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Nu er jeg ved at være træt af dette her. Jeg har nu købt 2 af de der invisible shield, men hver gang kommer der bobler, som jeg bare ikke kan få væk.
![]() Er der nogen som kender et lille trick, med hvordan man gør. Eller ender det med at blive dyrt.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
||
![]() Mine tøser er blevet lidt for glade, til at smide med fugle, til at jeg ikke skal have en på.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
||
Ja, lad være med at sætte noget på :) jeg brugte selv et anti-glare "shield" hvor der var et par bobler. Efter jeg så hvor meget flottere skærmen så ud uden et shield valgte jeg at tage det af. Mange måneder senere er der ingen ridser at spotte, hverken foran eller bagpå |
|||
![]() |
|||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
||
Man skal bare købe noget ordentligt, så kan det ikke ses. Kan ikk på stående god huske navnet på det jeg har, men jeg vil godt møde den person der kan de forskel på telefonen med og uden :) der er stor forskel på kvaliteten. Personligt ser jeg det som en investering, for det kan kun være godt for videresalgsprisen at undgå ridser :)
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
||
Jeg er enig. Det er ikke besværet værd at kliste en film på, da filmen gør skærmen mere "træg" at røre ved. Og glasset er lavet til at blive brugt. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 33> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |