recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blandet  Apple hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blandet Apple hjælp

 Besvar Besvar Side  <12345 33>
Forfatter
Besked
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 13:17
Prøv at sæt din iPhone til computeren, start iTunes, tryk på din enhed ude til venstre, vælg tab'en "programmer" og tryk på noget ala "manual opsætning" i toppen hvis der sådan en knap. Derefter så prøv at tjekke af med flueben for de apps du har downloadet (der bør være en liste) og tryk til sidst "anvend" nede i højre hjørne som bør synkronisere de apps over på iphonen.

Det er ihvertfald sådan jeg gør :3
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Så fik jeg endelig min fon tilbage fra tdc. Jeg har i mellemtiden downloaded nogle aps i itunes. Men jeg synes ikke, jeg kan finde ud af at få det ind på telefonen. Er der nogen som kan hjælpe med det?

Du har set "på side 2"?

Som ny telefon lægger de nye apps sig på siden ved siden af hovedsiden; du svirper til venstre. Har lige forklaret dette til chefen

edit: glem hvad jeg sagde og gør som næste tråd
Ja, jeg havde set der. Men fandt ud af det. Tak for forsøget.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 13:24
Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

Prøv at sæt din iPhone til computeren, start iTunes, tryk på din enhed ude til venstre, vælg tab'en "programmer" og tryk på noget ala "manual opsætning" i toppen hvis der sådan en knap. Derefter så prøv at tjekke af med flueben for de apps du har downloadet (der bør være en liste) og tryk til sidst "anvend" nede i højre hjørne som bør synkronisere de apps over på iphonen.

Det er ihvertfald sådan jeg gør :3
Jeg fandt ud af, at man bare kan trække dem over i mobilen. Så det var ret nemt, når man lige ved det.
Tak for hjælpen.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2011 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

"Reeder" til dine RSS feeds :) Synkroniserer med Google reader.
Jeg har faktisk aldrig fundet ud af, hvad rss feeds er.Embarrassed


RSS feeds er en måde at samle nyheder fra forskellige kilder i én applikation.

For eksempel her fra recordere: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=816&zoneid=6

Der er links til forskellig RSS feds, for eksempel til nyheder. Det link tager du, går ind på reader.google.dk og tilføjer som RSS feed. Så dukker alle nyheder fra recordere op inde på reader.google.dk, og dermed også i Reeder app'et på telefonen. Det kan man så gøre med alle de sider man har lyst til, så man har en hurtig, samlet oversigt over nyheder fra mange forskellige kilder, uden at man behøver besøge hver enkelt for at holde sig opdateret :)

Det er pisse smart, og når man først vænner sig til det så undrer man sig over at man kunne leve uden :P

Det er det her mærke man skal kigge efter:


Langt de fleste sider kører med det :)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2011 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

"Reeder" til dine RSS feeds :) Synkroniserer med Google reader.
Jeg har faktisk aldrig fundet ud af, hvad rss feeds er.Embarrassed


RSS feeds er en måde at samle nyheder fra forskellige kilder i én applikation.

For eksempel her fra recordere: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=816&zoneid=6

Der er links til forskellig RSS feds, for eksempel til nyheder. Det link tager du, går ind på reader.google.dk og tilføjer som RSS feed. Så dukker alle nyheder fra recordere op inde på reader.google.dk, og dermed også i Reeder app'et på telefonen. Det kan man så gøre med alle de sider man har lyst til, så man har en hurtig, samlet oversigt over nyheder fra mange forskellige kilder, uden at man behøver besøge hver enkelt for at holde sig opdateret :)

Det er pisse smart, og når man først vænner sig til det så undrer man sig over at man kunne leve uden :P

Det er det her mærke man skal kigge efter:


Langt de fleste sider kører med det :)
Ok. Ja, det lyder jo spændende. Men jeg tror jeg kan leve uden.
Men tak for det.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2011 kl. 15:54
Nu er jeg ved at være træt af dette her. Jeg har nu købt 2 af de der invisible shield, men hver gang kommer der bobler, som jeg bare ikke kan få væk.Embarrassed 
Er der nogen som kender et lille trick, med hvordan man gør. Eller ender det med at blive dyrt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2011 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Nu er jeg ved at være træt af dette her. Jeg har nu købt 2 af de der invisible shield, men hver gang kommer der bobler, som jeg bare ikke kan få væk.Embarrassed 
Er der nogen som kender et lille trick, med hvordan man gør. Eller ender det med at blive dyrt.
Jeg har vist da også en enkelt boble på mit shield, men jeg startede med at sikre mig, at fladen var helt ren. Lagde shieldet på i den ene ende, og sørgede hele tiden for, at der ikke var luft mellem fladen og shieldet - mens jeg stille og roligt påførte shieldet op adTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2011 kl. 16:03
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Nu er jeg ved at være træt af dette her. Jeg har nu købt 2 af de der invisible shield, men hver gang kommer der bobler, som jeg bare ikke kan få væk.Embarrassed 
Er der nogen som kender et lille trick, med hvordan man gør. Eller ender det med at blive dyrt.
Jeg har vist da også en enkelt boble på mit shield, men jeg startede med at sikre mig, at fladen var helt ren. Lagde shieldet på i den ene ende, og sørgede hele tiden for, at der ikke var luft mellem fladen og shieldet - mens jeg stille og roligt påførte shieldet op adTongue
Hvis jeg så kunne nøjes med en enkelt. Men, det vil bare ikke tilsidst. Det går fint til at starte med, men to tredje dele inde, så går det op i hat og briller. Nu er det sgu ved at pisse mig af.Cry
Mine tøser er blevet lidt for glade, til at smide med fugle, til at jeg ikke skal have en på.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2011 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Nu er jeg ved at være træt af dette her. Jeg har nu købt 2 af de der invisible shield, men hver gang kommer der bobler, som jeg bare ikke kan få væk.Embarrassed 
Er der nogen som kender et lille trick, med hvordan man gør. Eller ender det med at blive dyrt.


Ja, lad være med at sætte noget på :) jeg brugte selv et anti-glare "shield" hvor der var et par bobler. Efter jeg så hvor meget flottere skærmen så ud uden et shield valgte jeg at tage det af. Mange måneder senere er der ingen ridser at spotte, hverken foran eller bagpå
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2011 kl. 00:44
Man skal bare købe noget ordentligt, så kan det ikke ses. Kan ikk på stående god huske navnet på det jeg har, men jeg vil godt møde den person der kan de forskel på telefonen med og uden :) der er stor forskel på kvaliteten. Personligt ser jeg det som en investering, for det kan kun være godt for videresalgsprisen at undgå ridser :)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2011 kl. 03:18
Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Nu er jeg ved at være træt af dette her. Jeg har nu købt 2 af de der invisible shield, men hver gang kommer der bobler, som jeg bare ikke kan få væk.Embarrassed 
Er der nogen som kender et lille trick, med hvordan man gør. Eller ender det med at blive dyrt.


Ja, lad være med at sætte noget på :) jeg brugte selv et anti-glare "shield" hvor der var et par bobler. Efter jeg så hvor meget flottere skærmen så ud uden et shield valgte jeg at tage det af. Mange måneder senere er der ingen ridser at spotte, hverken foran eller bagpå


Jeg er enig. Det er ikke besværet værd at kliste en film på, da filmen gør skærmen mere "træg" at røre ved.
Og glasset er lavet til at blive brugt.
Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2011 kl. 09:31
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Nu er jeg ved at være træt af dette her. Jeg har nu købt 2 af de der invisible shield, men hver gang kommer der bobler, som jeg bare ikke kan få væk.Embarrassed 
Er der nogen som kender et lille trick, med hvordan man gør. Eller ender det med at blive dyrt.


Ja, lad være med at sætte noget på :) jeg brugte selv et anti-glare "shield" hvor der var et par bobler. Efter jeg så hvor meget flottere skærmen så ud uden et shield valgte jeg at tage det af. Mange måneder senere er der ingen ridser at spotte, hverken foran eller bagpå


Jeg er enig. Det er ikke besværet værd at kliste en film på, da filmen gør skærmen mere "træg" at røre ved.
Og glasset er lavet til at blive brugt.
Jeg er bare jævnligt uheldig, så jeg tør næsten ikke andet. Det jeg prøvede, da der var en på, det kørte da meget godt. Og udseendet var da meget pænt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 33>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu