|
Blandet hjælp til Windows 10 |
Besvar | Side <1 111213 |
Forfatter | ||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24782 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, det fandt jeg så ud af. Jeg må køre det program, når den engang er færdig. Det tager altså sin tid.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Haves en anden computer, så brug denne til at hente filen på, og udpak ZIP-filen på en USB-pind, hvis du tager den Portable version.
|
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24782 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nu er dette program færdig med at køre. Men jeg synes kun, at jeg kan gendanne filer, ikke slette. Hvordan gør jeg det? |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Marker alt m. flueben
Højreklik Klik på "Secure overwrite checked" Du får så mulighed for at vælge flere slags overskrivninger, mener jeg at kunne huske... Bagefter kan du, hvis du får lyst, prøve med et andet gendannelsesprogram se, om det hele nu kan genskabes... Puran File Recovery: http://www.puransoftware.com/File-Recovery-Download.html Vær sikker på, at du henter den rigtige udgave - X64 eller X86, afhængig af, om det er en 32 bit eller 64 bit Windows, der haves. Redigeret af mnielsen - 11-December-2017 kl. 16:26 |
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det var lige det, som skulle til. Takker.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvis du så også prøver Puran File Recovery, så husk at hente det som Portabel version, og gem også dette på USB-pind. Så har du disse to i "værktøjskassen" i tilfælde af, at du skal hjælpe andre med at fiske deres billeder og andet ud.
|
||||
Besvar | Side <1 111213 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |