recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blandet hjælp til Windows 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blandet hjælp til Windows 10

 Besvar Besvar Side  <12345 13>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af pmalm pmalm skrev:

Det hentes automatisk som opdatering. Du kan også klikke nede i hjørnet på notifikationscenter - all settings - update & recovery - check for updates. Du skal dog have slået til at du får dem "fast" og ikke "slow". Dette gøres under advanced options i update & recovery...
Den er ved at hente nu, men kun 10041. Jeg har kun 9926. Hvorfor ved jeg ikke. Den er sat til fast. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 15:48
Så fik jeg hentet den sidste nye, og må sige at Spartan browseren bestemt ser spændende ud. Skifter hurtigt sider, og kører bare godt. Jeg har et problem med den, at jeg har en favorit linie i toppen, men den har lagt det hele ind som alfabetisk. Og så har jeg en del mapper med favoritter, men jeg kan ikke lægge dem, som ikke er i mappe ind i en mappe. Det er lidt irriterende.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

... Det er lidt irriterende.

Husk at bruge Windows Feedback, Flemming. Det er derfor den er der.


Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

... Det er lidt irriterende.

Husk at bruge Windows Feedback, Flemming. Det er derfor den er der.


Uh, den er jeg ikke faldet over. Det er også kun på en PC, som ikke bliver brugt så tit. Men alt i alt ser 10 altså rigtig godt ud.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 10:52
Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2015 kl. 13:14
Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2015 kl. 14:42
Tak for oplysningen.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2015 kl. 14:55
Jeg har prøvet alt, for at få Win 10, på min sidste nye PC, men kan bare ikke få det ind. Nu har jeg så prøvet, at gøre det på en af mine tøsers, og der gik det fint ind. Jeg har så nu, fået en mail med understående tekst.

It looks like you've reached your device limit for installing apps and games from the Store on your Windows 10 device. If you want to install apps and games from the Store on another Windows 10 device, remove a device from the device list. 

Hvad sker der for det? Nu har jeg så været derinde, og kan kun finde mine døtre´s PCér. Men ikke min egen. Og min stationære er der heller ikke. Så det er kun de to ældste. Hvad gør jeg? Og hvad er det for noget med en begrænsning på gratis APPs? Der er måske, hentet to stk APPs, udover dem som er med fra start.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2015 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

<span style="line-height: 11.1999998092651px; : rgb250, 250, 250;">Jeg har prøvet alt, for at få Win 10, på min sidste nye PC, men kan bare ikke få det ind. Nu har jeg så prøvet, at gøre det på en af mine tøsers, og der gik det fint ind. Jeg har så nu, fået en mail med understående tekst.</span><div style="line-height: 11.1999998092651px; : rgb250, 250, 250;">
<div style="line-height: 11.1999998092651px; : rgb250, 250, 250;">It looks like you've reached your device limit for installing apps and games from the Store on your Windows 10 device. If you want to install apps and games from the Store on another Windows 10 device, remove a device from the device list. <div style="line-height: 11.1999998092651px; : rgb250, 250, 250;">
<div style="line-height: 11.1999998092651px; : rgb250, 250, 250;">Hvad sker der for det? Nu har jeg så været derinde, og kan kun finde mine døtre´s PCér. Men ikke min egen. Og min stationære er der heller ikke. Så det er kun de to ældste. Hvad gør jeg? Og hvad er det for noget med en begrænsning på gratis APPs? Der er måske, hentet to stk APPs, udover dem som er med fra start.



Er det ikke den 3. tråd du bringer dette spørgsmål i?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2015 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:



Er det ikke den 3. tråd du bringer dette spørgsmål i?

Flemming
Når du nu skal spille smart, så få lige fakta på plads.Wink Det er 2. tråd. Og så har jeg først, lige fundet min egen gamle tråd. Når nu jeg ikke, kunne få svar i den anden tråd, så prøver jeg min egen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2015 kl. 21:56
8-10 forsøg, og endelig kom det ind. Det holdt sgu hårdt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Jacob K Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2015 kl. 22:50
Jeg har fået samme mail, og der stå kun. En maskine med Windows og det er den maskine jeg lige har installeret.

Jeg kan derfor ikke slette nogle maskiner fra listen 😟

Hvad har i andre der har fået denne mail gjort for at løse problemet ?

Jacob
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 13>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu