|
Blinkende lygter på bluray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Maj-2016 kl. 14:26 |
Tænkte måske andre også havde ledt efter netop den film på bluray.
Den kan købes i Tyskland, kvaliteten ser ud til at være ganske fin (har kun lige skimtet den). Jeg købte den i dette her sæt: http://www.amazon.de/H%C3%BChnern-%C3%84pfeln-anderen-Delikatessen-Blu-ray/dp/B016NNO8TQ/ref=sr_1_sc_3?ie=UTF8&qid=1463833406&sr=8-3-spell&keywords=flikering+lights Men kan også købes alene: http://www.amazon.de/Flickering-Lights-S%C3%B8ren-Pilmark/dp/B00UWHRTIM/ref=sr_1_sc_1?ie=UTF8&qid=1463833406&sr=8-1-spell&keywords=flikering+lights Der er mulighed for original sprog :) |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er ret gammel efterhånden. Kvaliteten er helt fin.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 314 |
Er helt med på den er gamle, tog bare mig lidt tid at google mig frem til den. Så tænkte det kunne hjælpe andre :)
|
|
![]() |
|
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
Jeg anede ikke at de 3 af filmene fandtes på blu-ray. Har netop bestilt boksen.
Tak for link
![]() |
|
![]() |
|
Henrikg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Status: Offline Point: 55 |
Er der nogen der ved om de kommer med engelske undertekster? Synes ikke rigtigt det fremgår fra produktbeskrivelsen.
|
|
![]() |
|
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
Der er kun tysk undertekst.
|
|
![]() |
|
Henrikg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Status: Offline Point: 55 |
Øv - tak for hurtigt svar!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |