|
Blive logget ud uden at ville det... |
Besvar |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Emne: Blive logget ud uden at ville det... Sendt: 26-Juli-2005 kl. 15:18 |
Jeg ved ikke om andre oplever det - men af og til så sker der følgende: Jeg logger ind i forummet og vandrer lidt rundt der. Så var der lige et eller andet jeg skulle se på forsiden og jeg åbner så en ny explorer og åbner recordere.dk dér. Når jeg så vender tilbage til forummet, så er jeg smidt af - hvilket er lidt træls af to grunde: Dels hvis man var ved at skrive en besked og dels fordi man så ikke længere kan se hvilke nye beskeder der er i de forskellige fora (det med konvolutterne). Det ville måske være rart hvis forsiden blev stående og forummet åbnede i et nyt vindue?? |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
clausewitz
Guld medlem Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
Sendt: 27-Juli-2005 kl. 17:11 |
Jeg har lige oplevet at blive smidt af mange gange under forsøg på at besvare/takke for responsen i en anden tråd. Claus |
|
sommelle
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
Sendt: 27-Juli-2005 kl. 18:28 |
Jeg skal også loge på i tide og utide, og der er ikke fordi jeg sletter cookies hver dag. Det er s.... irriterende! m.v.h. |
|
tychsen
Super bruger Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
Sendt: 27-Juli-2005 kl. 18:41 |
Har aldrig haft problemer. Måske har det noget at gøre med, at jeg bruger tabbed browsing. Min browser hedder Maxthon og kan hentes her (en overbygning til IE).
Og hvis folk har ønske om, at forummet skal åbnes i et nyt vindue (eller tab), så hold Shift nede, inden du trykker på det link, der sender dig ind i forummet. |
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Sendt: 27-Juli-2005 kl. 18:42 |
Aaahhaaa, smart nok!
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |