|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Det er fordi det er multi-højttalere. En R180 er en R180, hvadenten du bruger den som center, front eller baghøjttaler. Derfor er den på TC's prisliste under reolhøjttalere, og ikke center-højttalere. |
||
![]() |
||
Kane ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
|
Ok jeg hører setup'et igen, og er jeg 100% tilfreds, så køber jeg det. Ellers må jeg prøve at opgradere lidt og forhandle om det. ![]() |
||
![]() |
||
Kane ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
|
Ok hvad synes du om setup'et Otto? |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Jeg havde Radius R225/250 i tankerne da jeg skrev overstående. Der findes en centerhøjttaler ifølge billedet på denne side: http://www.monitoraudio.co.uk/product.php?range=4&produc t=28 .. men den er ikke at finde på TC hjemmeside. R225/250 kan monteres horisontalt, men dette vil medfører, at MA logoet, vil stå på højkant og sidde helt ud en den ene side, altså ikke som på billedet. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Det er fordi der findes et super-hemmeligt tweak: Man flytter klistermærket! (No bullshit...) På R180 drejer man bare gitteret. |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Bliver helt flov nu... havde sgu ikke set, at det blot var et lille stykke metal, der var sat fast med lidt klister. Takker for den super-hemmelige tweak |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Kraftigt påvirket af at have solgt bunker af dem i min TC-tid, så mener jeg at Radius er de suverænt bedste designer-højttalere i den prisklasse. Da jeg var der testede vi flere alternativer, alene fordi vi manglede et dyrere alternativ til dem der gerne vil betale mere end hvad Radius koster, uden at det skal fylde mere. Det meste af det vi prøvede op over dobbelt pris, var direkte til grin sammenlignet med Radius'erne. Selvfølgelig med forbehold for éns personlige forhold til hvordan lyd skal være - de leverer en meget åben lyd, som for nogle, eller i uheldige sammenhænge, kan virke for spids. Det var iøvrigt meget morsomt at se de nye medarbejdere i KBH-afdelingen, der primært kommer fra en vis mellemstor hifi-kæde, stå med komplet vantro i øjnene da de hørte dem første gang... Jeg husker at butikschefen, Allan, sagde: "Hvorfor hulen står de her (R90) ikke i samtlige hjem i Danmark?" Det vigtigste er at vælge modellen fornuftigt efter forholdene, dvs. ikke forvente at en R90 kan spille en 60 m2 stue op. Anbefalingen af Audio Pro subwoofer er jeg også selv stor tilhænger af, de leverer utroligt god lyd til prisen, og er bedre end Radius-subberne - eller i hvert fald lige så gode til lavere pris. I et lidt større rum kan det dog anbefales at vælge en større, eksempelvis RSW 12 modellen som nævnt. Den fås i piano-sort så den matcher resten. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nogle gange kan man ikke se skoen for bare tæer... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok nu er jeg helt overbevist. Min stue er nemlig ikke særlig stor, så det er perfekt. Jeg smutter i TC en af de første dage. ![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12359 |
![]() |
|
Jeg tror os' at Monitor Audio er løsningen når jeg engang skal have højttalere.
Men først står valget vist mellem Marantz SR4001 og Yamaha RX-V661 ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |