|
Bliver smidt ud af Netflix app, Sony W805 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2017 kl. 12:31 |
Har et problem som efterhånden irriterer mig en smule på mit Sony W805.
Når jeg går ind på Netflix app virker alt som regel fint. Når man så starter en film, afspiller den et kort øjeblik, max et par sekunder og derefter bliver man smidt helt ud af app'en og tilbage til alm. tv. Hvis man så prøver igen, kan man være heldig at det virker (kræver nogle gange adskillige forsøg). Jeg har prøvet at pause programmet i samme øjeblik det starter (og lade det være på pause 5-10 sek) og så virker det som regel ((min teori er at det sørger for at fylde bufferen) men kan være rent tilfælde).... Jeg har prøvet diverse: fabriksreset af tv, nulstilling/skift af wifi, opdatering af tv etc.... Forbindelse er rigelig hurtig (60 Mbit) og er meget stabil Umiddelbart er mit (totalt ukvalificerede) gæt at det er et bufferproblem. At app'en forsøger at starte op inden den har hentet tilstrækkeligt indhold og at den derfor lukker ned og går tilbage til tv. Der er åbenbart andre med samme problem (men ingen løsning): Andre herinde der oplever problemet og evt. har en forklaring/løsning??
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen der har prøvet dette?
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har oplevet det samme på W905. Synes det er blevet værre, end det var de første år.
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplever det samme. I starten skete det aldrig, det er noget der er opstået inden for det sidste år og er blevet værre hen ad vejen...
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Synes det er blevet helt vildt nu. Jeg har en 4 årig forsikring, men ved ikke om det er noget, man vel kunne tage via dem.
Lyder til mange har problemet, men ingen har en løsning. |
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her på samme model. Min datter plejer at lykkedes med at få gang i det, tror hun vælger andet materiale og så tilbage til problembarnet efter kort tid.
Men ja, pisse irriterende. Men jeg glædes dog stadig over at der kommer en opdatering en gang imellem, men den retter bare aldrig problemet. MVH
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Næ. Lader ikke til at problemet bliver løst. Men har afmeldt Netflix henover sommeren, så lige nu er der ingen problemer
![]() |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor gammelt er fjernsynet? Min oplevelse med Sony er at apps og funktionalitet klapper sammen over årene - så mindre og mindre fungerer i praksis.
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Generelt fungerer det egentlig som det skal, bortset fra Netflix.... Så vidt jeg husker er det ca. 2,5 år gammelt.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit fungerede også fornuftigt i 1-2 år, hvorefter tingene begyndte at hoppe i havet - Youtube, TV2Play, Skype (inkl. et nu ubrugeligt Sony webcam til 700kr) er døde efterfølgende - Software opdateres vist udfra devicen om at TV'et skal udskiftes efter 1-2 år.
|
|
![]() |
|
jr00 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-December-2004 Status: Offline Point: 79 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg begyndte for nyligt også at få problemer med DR TV på mit Sony W905. Jeg kan ikke se mere end 3-3,5 min af udsendelserne før DR TV app'en lukker ned. Det er voldsomt irriterende - jeg frygter lidt det er samme problem som med Netflix app'en. Tidligere har jeg haft problemer med at man kun kunne holde den på pause i nogle få minutter, men det var trods alt til at leve med. Det nuværende problem gør dog DR TV app'en helt ubrugelig. Er der andre der også har problemer med DR TV app'en?
|
|
![]() |
|
BBjarne ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-April-2011 Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et 40W605B med præcis samme problem med netflix appen. Det kræver ofte adskillige forsøg at få startet noget fra Netflix.
Det er helt sikkert det sidste Sony tv jeg har. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |