recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blockbuster køber dit brugte IT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blockbuster køber dit brugte IT

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Blockbuster køber dit brugte IT
    Sendt: 25-September-2013 kl. 13:17
De udvider forretningen og køber snart dit brugte IT udstyr. Måske en god ide for at overleve i fremtiden.

http://www.blockbuster.dk/recycleit
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 13:47
jo kan da godt se iden. men er det noget man gider bruger du  vil kunne få en beder pris ved selv af sælge vil jeg æde min gamle hat på og også ved selv af købe brugt 
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 13:55
Nu åbner de jo åbenbart butikken i Kbh - de har nok indset at der er for meget krejler over os jyder Evil Smile 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 14:20
Nu hørte jeg nyheden i 12 Radioavisen, og der blev givet et eksempel på en "gammel iPad2", som ville kunne indbringe 1600kr. BB vil så rense den og sælge videre til 2000kr. En ny koster jo som bekendt i nærheden af 3000kr, så det skulle være en god handel. Der er bare det men, at de får ikke mange iPad2 ind til de 1600kr....
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 14:24
Sagde de noget om en iPhone 4, 16GB?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Sagde de noget om en iPhone 4, 16GB?

Nej, nu var det jo i nyhederne, så ham fra BB gav bare en iPad som eks.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 14:29
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Sagde de noget om en iPhone 4, 16GB?

Nej, nu var det jo i nyhederne, så ham fra BB gav bare en iPad som eks.

Øv, det kunne jo være. Jeg skal jo have en 5S, når jeg kan få fat på en, og så er der en iP 4, 16GB i overskud. Men det koster jo ikke noget, at spørge dernede.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 14:41
De åbner en særskilt forretning på Vesterbrogade 84 den 17 oktober kl 10. Sså kan du jo spørge her. Går ud fra de er lidt sultne efter at få varer på hylderne
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

De åbner en særskilt forretning på Vesterbrogade 84 den 17 oktober kl 10. Sså kan du jo spørge her. Går ud fra de er lidt sultne efter at få varer på hylderne

Super. Så håber jeg bare, på at få en 5S inden.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 14:51
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

De åbner en særskilt forretning på Vesterbrogade 84 den 17 oktober kl 10. Sså kan du jo spørge her. Går ud fra de er lidt sultne efter at få varer på hylderne

Super. Så håber jeg bare, på at få en 5S inden.

Du kan gå hen og blive en fast leverandør ;-O
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

De åbner en særskilt forretning på Vesterbrogade 84 den 17 oktober kl 10. Sså kan du jo spørge her. Går ud fra de er lidt sultne efter at få varer på hylderne

Super. Så håber jeg bare, på at få en 5S inden.

Du kan gå hen og blive en fast leverandør ;-O

Åh, ikke helt. Køber ny mobil en gang om året, så det er ikke slemt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 15:18
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Åh, ikke helt. Køber ny mobil en gang om året, så det er ikke slemt.

Bare det var mig, er på min tredje mobil siden 2005
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu