|
Blockbuster køber dit brugte IT |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Måske kan jeg købe din gamle tlf billigt når du skal af med en 5'er? Redigeret af Kampus - 25-September-2013 kl. 15:38 |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
|||
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
|||
Den holder ikke vand. Hvis de sælger den til 2000,- er de 400,- moms og BB kommer ikke til at tjene på den, tværtimod. Når jeg sælger til BB er der ikke moms på, men når de gensælger er der. |
||||
mvh Infinity
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Momsen betales kun af differencen. Så det blir 320kr til BB og 80kr til moms |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19648 |
|||
Sikker? Klaus |
||||
![]() |
||||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
|||
![]() |
||||
|||
Jep! |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19648 |
|||
![]() |
||||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
|||
OK den kendte jeg ikke.
|
||||
mvh Infinity
|
||||
![]() |
||||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|||
hmmm har en HP nx6110 der stadig kan køre fra 2005 dog skal den lige have nyt batteri - gad vide hvad man kan få for den? :D
Men et eller andet må de jo lave når det går så meget ned af bakke med udlejning af dvd og BD film og jeg kan forestille mig det nok primært vil være appleprodukter de vil "satse" på at få ind. Det er jo sjovt nok dem der har den højeste gensalgsværdi. og de kommer næppe ind som partnere hos apple til at sælge nye modeller :D |
||||
![]() |
||||
BlackAce ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: København Status: Offline Point: 760 |
|||
![]() |
||||
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |