recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blockbuster PS3 app har dårlig lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blockbuster PS3 app har dårlig lyd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Blockbuster PS3 app har dårlig lyd
    Sendt: 11-Maj-2015 kl. 08:57
Hej,
skulle lige afprøve Blockbuster igår, for første gang, nu de har fået en PS3 app. Sjovt nok kan man ikke se det på deres egen hjemmeside, men den er at finde i PS store. Desværre virker det til at lyden er helt forkert encoded. Jeg så to film, "All inclusive", hvor alt tale kom fra højre side, musikken spillede dog fint og "Dredd" hvor de dybe toner var ren "digital støj". Skal siges at Netflix og Blu-ray's afspiller fint fra min PS3. Men er der andre, som har oplevet det? Prøvede også Blockbuster via Chromecast, hvor lyden var fin, men desværre kun 2.0 og ikke Dolby Digital som via PS3.

/Thomas
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
Snigerdis Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2013
Sted: Aalborg, DK
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snigerdis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 10:07
Jeg har set et par trailers fra appen, og ja, jeg oplevede det samme.
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 10:41
Hmm, jeg undrer mig bare over at den findes i PS store, men på deres hjemmeside er den ikke nævnt med et ord, kun PS4 app'en. Men ok, ovenstående kan jo være grunden til at de ikke vil reklamere for den :)
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
larsl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2015 kl. 17:15
Jeg har samme problem og har spurgt hos Blockbuster og svaret var:

"Det er en problemstilling vi er opmærksomme på, men lige nu har vi ikke en løsning på problemet.

Jeg kan ikke give dig en tidshorisont på en løsning, men vi arbejder på en permanent løsning af problemet."

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu