|
Blockbuster PS3 app har dårlig lyd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Maj-2015 kl. 08:57 |
Hej,
skulle lige afprøve Blockbuster igår, for første gang, nu de har fået en PS3 app. Sjovt nok kan man ikke se det på deres egen hjemmeside, men den er at finde i PS store. Desværre virker det til at lyden er helt forkert encoded. Jeg så to film, "All inclusive", hvor alt tale kom fra højre side, musikken spillede dog fint og "Dredd" hvor de dybe toner var ren "digital støj". Skal siges at Netflix og Blu-ray's afspiller fint fra min PS3. Men er der andre, som har oplevet det? Prøvede også Blockbuster via Chromecast, hvor lyden var fin, men desværre kun 2.0 og ikke Dolby Digital som via PS3. /Thomas
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har set et par trailers fra appen, og ja, jeg oplevede det samme.
|
|
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm, jeg undrer mig bare over at den findes i PS store, men på deres hjemmeside er den ikke nævnt med et ord, kun PS4 app'en. Men ok, ovenstående kan jo være grunden til at de ikke vil reklamere for den :)
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
![]() |
|
larsl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har samme problem og har spurgt hos Blockbuster og svaret var:
"Det er en problemstilling vi er opmærksomme på, men lige nu har vi ikke en løsning på problemet. Jeg kan ikke give dig en tidshorisont på en løsning, men vi arbejder på en permanent løsning af problemet." |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |