|
BlockBuster, Vudu, CinemaNow, Hulu, Pandora mf. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mpg4 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2009 Status: Offline Point: 56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2012 kl. 19:21 |
Hej
Er ved at blive tosset over dette problem. Problemet er betalingen, da der kræves US adresse. Kan uden problemer få adgang på mit smart TV også oprette konti m.m. Men når jeg vil forsøbe at betale ender jeg der hver gang. Ja jeg anvender VPN! Findes der tjenester i andre lande? Forslag til muligheder for at streame nye kvalitets film? Det skal bare være "lovligt"! Redigeret af mpg4 - 10-Marts-2012 kl. 15:15 |
|
![]() |
|
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da det er amerikanske tjenester forbeholdt amerikanerne er det ikke muligt at oprette sig med dansk adresse. Det er op til ens egen samvittighed om man vil omgås dette. Ellers er der glimrende tjenester som Voddler og wimp herhjemme ;-)
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Har et eller andet sted på nettet, kan desværre ikke husk hvor, læst om en metode hvor man bruger prepaid betalingskort.
Nogle Virtual Prepaid Debet Cards. Det skulle gøre det muligt at oprette konto, købe abbonnement osv., hos udbydere som kræver US betalingskort. Prøv at Google lidt efter den løsning. Imens kan jeg prøve at komme i tanke om hvor jeg læste om det ![]() Redigeret af Jever - 10-Marts-2012 kl. 11:43 |
|
![]() |
|
Hi
Et par stykker kan være: https://www.entropay.com http://www.pegcard.com Det løser sikkert ikke problemet med en US adresse som de fleste også kræver. Prisen samt udvalget i BlockBuster.com samt andre US streaming udbydere er langt bedre en EU sider. Priser på 4$ for film som p.t. dårligt nok er kommet i biffen i DK. Bare ærgerligt at mit SmartTV er blokeret via EU model i FW så det faktisk kun er BB som virker via VPN. Overvejer en XBOX eller en simpel Back-end/Front-end løsning. |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Har du prøvet Netflix?
Den har jeg på min ATV2, og de er ikke så besværlige med betalinger. Ellers har jeg Hulu, dog ikke plus, pga. det omtalte problem med US kreditkort. Det er via XBMC på ATV2 jeg har Hulu, der er også flere Plugins til andre tjenester. |
|
![]() |
|
Hej
NetFlix er hardware låst på Samsung EU modeller, dårligt af Samsung. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12464 |
Næh, det er da bare grundigt. Det er jo ikke meningen at vi skal have adgang til amerikansk Netflix herovre, men heldigvis er det ikke så besværligt at få det på f.eks. et Apple TV.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
Kan du ikke "bare" gå ind i service menuen på dit Tv og ændre region.
Jeg har selv et "ældre" Samsung, 3-4 år gammelt, og det blev solgt billigere da det ikke var en DK model. Efterfølgende gik jeg ind i service menuen og ændre region til DK, og så var menuer osv. dansk. Måske er der en lille mulighed der, for at du kan gå den anden vej. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |